×
×

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان
دهیاران سفیران آموزش سامانه «سدف»

  • کد نوشته: 50368
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین سیدمهدی حسینی  اظهار کرد: طرح ملی توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی از ابتدای مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در استان گلستان کلید خورد که با اجرای این طرح متقاضیان واجد شرایط دریافت گاز مایع فقط با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی(سدف) می‌توانند نسبت به دریافت فرآورده موردنیاز خود اعم از گاز مایع و نفت سفید به صورت الکترونیکی اقدام کنند.
    دهیاران سفیران آموزش سامانه «سدف»
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی در تحقق کامل طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، کارگاه آموزشی ویژه دهیاران برخی روستاهای گلستان انجام شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین سیدمهدی حسینی  اظهار کرد: طرح ملی توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی از ابتدای مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در استان گلستان کلید خورد که با اجرای این طرح متقاضیان واجد شرایط دریافت گاز مایع فقط با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی(سدف) می‌توانند نسبت به دریافت فرآورده موردنیاز خود اعم از گاز مایع و نفت سفید به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

    وی بیان کرد: اجرای این طرح ضمن حرکت به سوی دولت الکترونیک، به مدیریت صحیح مصرف و عدالت در توزیع فرآورده‌های نفتی، ضابطه‌مند شدن توزیع و مصرف گاز مایع و صرفه‌جویی اقتصادی برای مردم و کشور کمک قابل توجهی کرد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان افزود: با توجه به اینکه برخی از روستاییان برای ثبت‌نام در سامانه سدف با مشکل اینترنت مواجه هستند و افراد به‌صورت گروهی از طریق دهیاران و شرکت پخش، ثبت‌نام می‌شوند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان در اقدامی ابتکاری با آموزش دهیاران روستاها، آنها را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به روستاییان آماده کرد تا خدمت‌رسانی به روستائیان بدون عیب و نقص انجام شود.

    حسینی ادامه داد: در همین راستا به ‌منظور گسترش آموزش کار با سامانه صدف و برخورداری آحاد کشاورزان و مصرف‌کنندگان واقعی کارگاه آموزشی از سوی کارشناس برنامه‌ریزی منطقه به دهیاران روستاهای سلطان‌آباد، تقرتپه، معصوم‌آباد، سرخنکلا، آلوکلا، درویش‌آباد، چوپانی، چلین، جهان‌آباد سفلی، مرزنکلا از شهرستان فاضل‌آباد در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد دهیاران در مساجد و خانه کشاورز آموزش لازم را به مصرف‌کنندگان ارائه کنند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *