×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
۱۸درصدافزایش کشفیات موادمخدرخراسان شمالی

  • کد نوشته: 23322
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار"علیرضا مظاهری" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 2 تن 430 کیلو و 497 مواد مخدر سنتی کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد را نشان می دهد.
    ۱۸درصدافزایش کشفیات موادمخدرخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۲ تن و ۴۷۳ کیلو و ۶۴۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

    ۱۸درصدافزایش کشفیات موادمخدرخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سردار”علیرضا مظاهری” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال ۲ تن ۴۳۰ کیلو و ۴۹۷ مواد مخدر سنتی کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد را نشان می دهد.

    وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۳ کیلو و ۱۴۷ گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف شده است، افزود: این مقدار مواد مخدر صنعتی نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزایش داشته است.

    وی با بیان اینکه در همین رابطه یک هزار و ۳۹۱ نفر خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، تصریح کرد: این تعداد دستگیری در مقایسه با مدت مشابه با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

    سردار مظاهری با اشاره به اینکه دستگیری ۹۴۰ نفر معتاد نیز از دیگر اقدامات انجام شده در طول این مدت بوده است، یاد آور شد: در مجموع در طول این مدت ۲ هزار و ۳۳۱ نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۶۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۲۲۸ مورد طرح کنترل محور های مواصلاتی، ۹۹ طرح ارتقاء امنیت، ۱۴۰ طرح پاکسازی اطراف مدارس و … در سطح استان اجرا شده است.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه یک هزار و ۵۴ طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است، تصریح کرد: انجام ۳۴ عملیات مشترک برون استانی با افزایش ۹ درصدی و همچنین ۳۶ عملیات درون استانی با ۱۲ درصد افزایش نیز از جمله عملیات های انجام شده در این رابطه بوده است.
    سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این مدت ۵۴ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند، خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، شناسایی و متلاشی شده اند.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه در مجموع در این مدت ۲ تن و ۴۷۳ کیلو و ۶۴۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: برخورد با مجرمان و سوداگران مرگ با نهایت جدیت در سرلوحه کاری پلیس بوده و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک خصوصا اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *