×
×

آغاز طرح برخورد با مناطق‌ آلوده موادمخدر

  • کد نوشته: 51110
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود اسپانلو اظهار کرد: با همت معاونت پیشگیری از جرم دادسرای گرگان همه محله ها و روستاهای شهرستان گرگان که مناطق پرخطر و آلوده از نظر عرضه موادمخدر بودند شناسایی و به تفکیک برخورد با توزیع کنندگان و اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در این مناطق انجام می شود.
    آغاز طرح برخورد با مناطق‌ آلوده موادمخدر
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان مرکز استان از اجرای طرح ویژه رصد و پایش مناطق آلوده موادمخدر در شهرستان گرگان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمود اسپانلو اظهار کرد: با همت معاونت پیشگیری از جرم دادسرای گرگان همه محله ها و روستاهای شهرستان گرگان که مناطق پرخطر و آلوده از نظر عرضه موادمخدر بودند شناسایی و به تفکیک برخورد با توزیع کنندگان و اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در این مناطق انجام می شود.

    محمود اسپانلو افزود: مرحله اول اجرای این طرح از امروز با حضور میدانی نماینده دادستان و پلیس از یکی از روستاهای گرگان آغاز شد و ادامه دار خواهد بود.

    وی از شناسایی پاتوق های استعمال موادمخدر هم خبر داد و گفت: به زودی کار جمع آوری این پاتوق ها که محلی برای استعمال موادمخدر تبدیل شده است، آغاز می شود.

    دادستان اسپانلو گفت: افزایش بنای ساختمان اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان گرگان هم آغاز شده و تکمیل این محل ظرفیت نگهداری و بازپروی افرادی که گرفتار اعتیاد شده اند را فراهم می کند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *