×
×

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان
شیلنگ آب جای برای۲کیلوهروئین

  • کد نوشته: 23326
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد روهنا" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی و اطلاع از حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع هروئین توسط یک دستگاه پراید بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    شیلنگ آب جای برای۲کیلوهروئین
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۲ کیلو گرم هروئین که به صورت کاملا حرفه ای در شیلنگ آب جاساز شده بود در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فاروج خبر داد.

    شیلنگ آب جای برای۲ کیلوهروئین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد روهنا” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی و اطلاع از حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع هروئین توسط یک دستگاه پراید بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و به موقع ماموران خودروی حامل مواد مخدر در شهرستان فاروج مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: خودروی حامل مواد مخدر که بدون توجه به دستور ماموران همچنان به مسیر خود ادامه می داد سرانجام در یک عملیات پلیسی مشترک با شهرستان فاروج و پس از اینکه ماموران یک گلوله به لاستیکش شلیک کردند متوقف و متهم نیز دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طور کاملا حرفه ای در شیلنگ آب و در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد تا مجرمان و سوداگران مرگ در جامعه آزادانه جولان داده و سلامت و امنیت جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *