×
×

استاندار خراسان شمالی
مردم جمهوری اسلامی را جزئی از وجود خودمی‌دانند

  • کد نوشته: 23631
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در حاشیه گرامیداشت آیین یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد به ایرنا اظهار داشت: مردم ایثارگر ایران با حضور شکوهمند خود در آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و فداکردن جان خود برای پایداری نظام و انقلاب ثابت کرده اند این نظام پاره تن آنها است.
    مردم جمهوری اسلامی را جزئی از وجود خودمی‌دانند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: مردم ایران علی‌رغم همه مشکلات و تحریم‌های ظالمانه، نظام جمهوری اسلامی را پاره تن خود می‌دانند بگونه‌ای که پایداری و سرافرازی این نظام را بعد از ۴۲ سال قطعی کرده‌اند.

    مردم جمهوری اسلامی را جزئی از وجود خودمی‌دانند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در حاشیه گرامیداشت آیین یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد به ایرنا اظهار داشت: مردم ایثارگر ایران با حضور شکوهمند خود در آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و فداکردن جان خود برای پایداری نظام و انقلاب ثابت کرده اند این نظام پاره تن آنها است.

    وی با بیان اینکه با تدابیر عالمانه رهبری، نظام و انقلاب اسلامی سرافراز تر و پر افتخارتر از گذشته است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران علی الخصوص در این ۲ سال اخیر ثابت کردند که پیرو حقیقی ولی فقیه هستند و راه شهدای بزرگوار مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

    شجاعی با بیان اینکه دشمنان توان مقابله با مردم ایثارگر ایران را ندارند، یادآور شد: ملت مسلمان ایران مسیر خود را که همان دفاع از مظلوم و گسترش عدالت در جهان است، انتخاب کرده اند و به دشمنان ثابت کرده اند ارزش های اسلام و انقلاب قابل تغییر نیست.

    این آیین با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و سایر اقشار مردمی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

    اجرای سرود انقلابی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد بود.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *