×
×

استاندار خراسان شمالی
آبادانی‌استان درسایه انسجام است

  • کد نوشته: 23729
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در برنامه خیابان انقلاب پلاک ۴۲بیان کرد: برای ساختن، احداث، آبادانی و پیشرفت باید شتاب کرد و زمان اندکی برای تحقق این توسعه داریم اما در سایه انسجام می توانیم این امر را محقق کنیم. وی بیان کرد:توسعه و پیشرفت رشد همه جانبه را می طلبد اما با توجه به پیشینیه استان از سایر استانها عقب نیستیم.
    آبادانی‌استان درسایه انسجام است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت :پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی به معنای رونق تولید و یکدستی بین تمام عوامل اجرایی است.

    آبادانی‌استان درسایه انسجام است
    آبادانی‌استان درسایه انسجام است
    آبادانی‌استان درسایه انسجام است

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در برنامه خیابان انقلاب پلاک ۴۲بیان کرد: برای ساختن، احداث، آبادانی و پیشرفت باید شتاب کرد و زمان اندکی برای تحقق این توسعه داریم اما در سایه انسجام می توانیم این امر را محقق کنیم. وی بیان کرد:توسعه و پیشرفت رشد همه جانبه را می طلبد اما با توجه به پیشینیه استان از سایر استانها عقب نیستیم. 

     وی افزود: تلاش مبتنی بر دانایی و برنامه محوری را الگو قرار داده و سعی کرده ایم بیشترین استفاده از داشته های استان داشته ایم. 

    شجاعی با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام خوبی در استان برقرار است،گفت: این وحدت منجر شده بسیاری از نقاط ضعف مارا پوشش می دهد.

    استاندار خراسان شمالی بیان کرد:باید فضایی را ایجاد کنیم تا دیگران در امنیت خاطر سرمایه گذاری کنند، تا جایی که به منافع مردم ضرر نرسد می توان اختلاف نظر داشت. اجرای طرح بازآفرینی مجموعه مفخم موجب ماندگاری مسافر و گردشگران می شود و سرمایه گذاران به واسطه آن رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری خواهند داشت. باید امنیت کامل جهت ورود سرمایه گذاران فراهم کرد باید بدانیم با سایر استانها در رقابت هستیم پس به حضور سرمایه گذاران به شدت نیازمندیم.

    وی در انتها خاطرنشان کرد : یک چهارم مردم استان مددجو هستند لذا بار سنگینی بر دوش مدیران قرار میگیرد پس نیازمند حضور سرمایه گذاران و حمایت از واحدهای تولیدی با تاکید بر ایجاد اشتغال هستیم.جمعیت ما بسیار فعال هستند اما ما فضای کار برای آنان فراهم نکردیم در حالیکه پیشران اصلی توسعه ما کشاورزی است باید به دنبال ایجاد زنجیره تولید هم باشیم.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *