×
×

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان
پیشرفت۹۸درصدی سد کوچک مخزنی‌نوده‌حاجیلر

  • کد نوشته: 23942
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: مشکل که وجود دارد حدفاصل بین رودخانه و سد باید کانال انتقال آب احداث بشود که پیمانکار قریب به 2 ماه است آماده احداث کانال است ولی چون باید از اراضی مردمی عبور کند هنوز اجازه کامل توسط برخی مالکین داده نشده است که با محوریت فرماندار این مشکلات اجتماعی در حال پیگیری است.
    پیشرفت۹۸درصدی سد کوچک مخزنی‌نوده‌حاجیلر
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از سد کوچک مخزنی نوده حاجیلر اظهار کرد: خود سد کوچک مخزنی تمام شده و حدود ۹۸درصد پیشرفت دارد. تاسیسات خروجی نیز ساخته شده است و امیدواریم با مرتفع شدن مشکلات باقی مانده تا پایان سال به افتتاح برسد.

    پیشرفت۹۸درصدی سد کوچک مخزنی‌نوده‌حاجیلر

     به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: مشکل که وجود دارد حدفاصل بین رودخانه و سد باید کانال انتقال آب احداث بشود که پیمانکار قریب به ۲ ماه است آماده احداث کانال است ولی چون باید از اراضی مردمی عبور کند هنوز اجازه کامل توسط برخی مالکین داده نشده است که با محوریت فرماندار این مشکلات اجتماعی در حال پیگیری است.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بیان کرد: دهانه خروجی سد چون به سمت یک رویه از نسق ها است مقرر شد با همکاری جهاد کشاورزی برای رویه بعدی نسق هم تدبیری اندیشیده بشود که با خط انتقال بتوانیم نسق بعدی را نیز از سد کوچک مخزنی بهره مند کنیم.

     گفتنی است سد کوچک مخزنی نوده حاجیلر با وسعت ۷ هکتار، ۲۰۰ هزار متر مکعب آب قابل ذخیره در فصل غیر زراعی دارد که در فصل زراعی در اختیار اراضی زراعی قرار خواهد گرفت و قابلیت آبیاری ۴۰ هکتار از اراضی را این ناحیه را دارد.این سد کوچک مخزنی، ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان هزینه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *