×
×

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان
تجهیزات یک میلیاردریالی دراختیار آتش‌نشانی شیروان

  • کد نوشته: 23973
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر حیدری اظهار داشت: 52 نفر از آتش نشان سازمان آتش نشانی شیروان تجهیزاتی شامل لباس امداد و نجات، کفش ایمنی، لباس و کاپشن عملیاتی و پیراهن و شلوار را دریافت کردند.
    تجهیزات یک میلیاردریالی دراختیار آتش‌نشانی شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: سالجاری تجهیزات حفاظت فردی با اعتباری با لغ بر یک میلیارد ریال برای آتش‌نشانان این شهر خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.

    تجهیزات یک میلیاردریالی دراختیار آتش‌نشانی شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر حیدری اظهار داشت: ۵۲ نفر از آتش نشان سازمان آتش نشانی شیروان تجهیزاتی شامل لباس امداد و نجات، کفش ایمنی، لباس و کاپشن عملیاتی و پیراهن و شلوار را دریافت کردند.

    وی گفت:  بهره مندی از این تجهیزات موجب افزایش حفاظت تیم های امدادرسان در هنگام حوادث مختلف خواهد شد.

     وی ادامه داد: با وجود افزایش تورم و مشکلات بوجود آمده در جهت خرید تجهیزات فردی، با توجه به قرارداد منعقده خرید یک دستگاه خودرو بالابر ۲۶ متری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از یک شرکت بسته شده است اما تا بدین لحظه تحویل آن میسر نگردیده است.

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: از وظایف و ضرورت های مهم در آتش نشانی سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات است به همین جهت تامین و تجهیز آتش نشانان به تجهیزات و خودروهای مجهزو به روز از اقدامات لازم در دست انجام است.

    وی در پایان افزود: در تلاشیم که این مشکل را مرتفع نمائیم اما علاوه بر وجود مشکلات اینچنینی تعدادی از خودروهای این سازمان کمک رسان هم  نیاز به تعمیر دارد که باید چاره اندیشی شود.

    گفته می شود شیروان دومین شهر خراسان شمالی همانند مرکز استان از داشتن بالابر اطفای حریق محروم است در حالیکه این شهر دارای ساختمان‌های بلندمرتبه بسیاری است.

    لازم به ذکر است شهر ۹۰ هزار نفری شیروان دارای با ۵۲ آتش نشان دارای سه ایستگاه آتش نشانی می باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *