×
×

دادستان گلستان
صدورکیفرخواست پرونده حادثه اردوی‌دانش‌آموزی

  • کد نوشته: 51305
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری 2 گرگان فرستاده شد.
    صدورکیفرخواست پرونده حادثه اردوی‌دانش‌آموزی
  • تبلیغ هدفمند

    اعلام جرم دادستان مرکز استان برای ۶ نفر دادستان مرکز استان گلستان گفت: در پرونده حادثه اردوی دانش آموزشی مینودشت که سبب مرگ یک دانش آموز شد برای ۶ نفر از مسئولان آموزش و پرورش و منابع طبیعی شهرستان مینودشت کیفرخواست صادر شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری ۲ گرگان فرستاده شد.

    از آنجا که تعدادی از متهمان این پرونده مدیر بودند در راستای ماده ۳۰۸ قانون آیین دادرسی کیفری ادامه رسیدگی به این پرونده در دادسرای مرکز استان انجام شد.

    در جریان اردوی دانش آموزی روز دوشنبه ۲۹ آبان که علیرغم هشدارهای هواشناسی در جنگل های مینودشت برگزار شد بر اثر وزش باد و سقوط درخت، ۲ دانش آموز و یک معلم، مصدوم شدند که متاسفانه یک دانش آموز بر اثر شدت جراحات وارده پس از چند روز کما، درگذشت.

    به علت اهمیت موضوع رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان مرکز استان ماموریت ویژه داده بود تا بر روند این پرونده و رسیدگی سریع تر به آن، نظارت کند.

     

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *