×
×

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
راه یابی۳نفرازخراسان شمالی به جشنواره مروجان کتابخوانی

  • کد نوشته: 23976
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • رضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در این جشنواره ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در ۲ مرحله داوری۷٣ نامزد به مرحله نهایی در بخش های مختلف راه یافتند.
    راه یابی۳نفرازخراسان شمالی به جشنواره مروجان کتابخوانی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سه نفر از خراسان شمالی به مرحله نهایی هفتمین جشنواره تقدیر از «مروجان کتابخوانی» راه یافتند.

    راه یابی۳نفرازخراسان شمالی به جشنواره مروجان کتابخوانی

     رضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در این جشنواره ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در ۲ مرحله داوری۷٣ نامزد به مرحله نهایی در بخش های مختلف راه یافتند.

    وی با بیان اینکه در بین ۷۳ نامزد راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، سه نفر از استان در ۲ بخش افراد و نگاه ویژه انتخاب شدندگفت: در بخش نگاه ویژه، مریم گریوانی از بجنورد و  زهره همتی از شیروان و در بخش افراد، مصطفی قدوسی از بجنورد انتخاب شدند.

    وی در ادامه گفت: این جشنواره سالانه با همکاری و همراهی گروه‌ها و نهادها و تشکل‌های غیر دولتی و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی مختلفی با این شبکه همراه هستند.

    معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فراخوان هفتمین دوره این جشنواره در شهریور ماه امسال بود.

    وی افزود: مرحله پایانی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی اسفندماه امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

    سرانه مطالعه در  خراسان شمالی با میانگین کشوری برابر است. آمار نشر کتاب در کشور نشان می‌دهد که سالانه به ازای هر ایرانی تقریبا ۲ کتاب چاپ می‌شود.

    خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری، جایگاه نخست سرانه فضای کتابخوانی را به نسبت جمعیت خود در کشور دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *