×
×

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین
سری رقابت های اسکی دانش آموزی البرزبرگزارشد

  • کد نوشته: 24195
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • ۰
  • مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین به ایرنا گفت: ۴۵ اسکی باز در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک در رشته مارپیچ بزرگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
    سری رقابت های اسکی دانش آموزی البرزبرگزارشد
  • تبلیغ هدفمند

    رقابت های قهرمانی اسکی دانش آموزی استان البرز روز دوشنبه به میزبانی پیست بین المللی دیزین کرج برگزار شد.

    سری رقابت های اسکی دانش آموزی البرزبرگزارشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین به ایرنا گفت: ۴۵  اسکی باز در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک در رشته مارپیچ بزرگ  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    صادق کلهر افزود: در پایان رقابت ها و در بخش نونهالان  سیده تینا صید، ترانه مورج، تمنا مورج (بخش دختران) و ایلیا کلهر، سپهر کلهر و سید امیر علی جعفری در بخش پسران  به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.

    وی اضافه کرد: در بخش نوجوانان دختر باران تیر، هستی تیر و سیده فاطمه جعفری ، در بخش پسران  محمد رضا کلهر، سید ابوالفضل صید و محمد اسماعیل صید و در بخش جوانان یک دختر نازنین مقدید، مدیسا مقدید و فاطمه السادات صید و پسران نیز آرمان تیر، سید امیر حسین صید و امیر رضا کلهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

    کلهر در بخش دیگری از سخنان خود به لغو شدن یازدهمین دوره جشنواره آدم برفی در پیست بین المللی دیزین اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و بنا به تاکیدات وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در خصوص رعایت فاصله اجتماعی و عدم تجمع، این جشنواره لغو شده است.

    پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
    ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *