×
×

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
آماده باش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی درپی اخطارهواشناسی

  • کد نوشته: 24234
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۹
  • ۰
  • وی افزود؛ پیرو هشدار شماره ۱۴ هواشناسی پیش‌بینی‌های صورت گرفته عمده دامنه فعالیت این سامانه هواشناسی در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه خواهد بود که شهرستان های شرق استان بیشترین تاثیر پذیری را از این موضوع خواهند داشت بر همین اساس کلیه تمهیدات لازم و آماده باش نیروهای و ادوات و تجهیزات لازم در راستای بروز هرگونه حریق احتمالی در نظر گرفته شده است.
    آماده باش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی درپی اخطارهواشناسی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار انلاین ،عبدالرحیم لطفی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از آماده باش کلیه نیروهای حفاظتی منابع طبیعی طی نیمه دوم هفته جاری به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش نسبی دما و وزش باد شدید و طوفان خبرداد.

    آماده باش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی درپی اخطارهواشناسی

    وی افزود؛ پیرو هشدار شماره ۱۴ هواشناسی پیش‌بینی‌های صورت گرفته عمده دامنه فعالیت این سامانه هواشناسی در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه خواهد بود که شهرستان های شرق استان بیشترین تاثیر پذیری را از این موضوع خواهند داشت بر همین اساس کلیه تمهیدات لازم و آماده باش نیروهای و ادوات و تجهیزات لازم در راستای بروز هرگونه حریق احتمالی در نظر گرفته شده است.

    لطفی افزود؛ با توجه به شرایط هواشناسی پیشرو و امکان توسعه سریع حریق کلیه هم استانی ها که به عرصه های طبیعی مراجعه می کنند حتی الامکان از روشن کردن هر گونه آتش خودداری نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *