×
×

معاون شهردار شیروان
آسفالت۱۶هزارمترمربع ازمعابر شیروان

  • کد نوشته: 24316
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مسعود الهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال ۹۸، سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد که ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت این میزان متراژ معابر خریداری شد.
    آسفالت۱۶هزارمترمربع ازمعابر شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون شهردار شیروان گفت: امسال ۱۶ هزار مترمربع از معابر این شهر در چهار محله آسفالت شد که عملیات آسفالت‌ریزی ابتدای ماه جاری به پایان رسید.

    آسفالت۱۶هزارمترمربع ازمعابر شیروان

    آسفالت۱۶هزارمترمربع ازمعابر شیروان
    آسفالت۱۶هزارمترمربع ازمعابر شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مسعود الهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال ۹۸، سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد که ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت این میزان متراژ معابر خریداری شد.

    وی گفت: آسفالت معابر صورت گرفته سال جاری در چهار محله که جزو محله های بازآفرینی شهری بودند انجام شد و سعی داریم با تخصیص بیشتر اعتبارات روند این کار همچنان ادامه داشته باشد تا مردم از خدمات و رفاه معابر آسفالت شده برخوردار باشند.

    الهی در خصوص شهرک بسیجیان این شهر که یکی از محله های بازآفرینی است افزود: این شهرک با مساحت ۶۴ هکتار، ۷۵ هزار مترمربع معابر فرعی خاکی و ۳۷ هزار متر معابر اصلی دارد که تمامی معابر اصلی آن تاکنون آسفالت شده است.

    معاون شهردار شیروان گفت: اینک ۸۰ درصد معابر این شهر(۲۵۰ کیلومتر) آسفالت و ۲۰ درصد معابر خاکی است که تاکنون اصلا آسفالت نشده است که برنامه سال آینده برای روکش های خراب و معابر تازه احداث شده است.

     ۱۷.۵ درصد از جمعیت ۸۵ هزار نفری این شهر، معادل ۱۵ هزار نفر، در سکونتگاه های غیررسمی ساکن هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *