×
×

رئیس بنیاد مستضعفین کشور
تحویل ۷ هزار سند املاک بنیاد علوی ۵ استان در گرگان

  • کد نوشته: 2441
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۵
  • ۰
  • هفت هزار جلد سند املاک بنیاد علوی در گلستان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و خراسان شمالی امروز سه‌شنبه با حضور پرویز فتاح سازمان بنیاد مستضعفان کشور به مردم این استان‌ها اهدا شد.
    تحویل ۷ هزار سند املاک بنیاد علوی ۵ استان در گرگان
  • تبلیغ هدفمند
    تحویل ۷ هزار سند املاک بنیاد علوی ۵ استان در گرگان
    تحویل ۷ هزار سند املاک بنیاد علوی ۵ استان در گرگان

    هفت هزار جلد سند املاک بنیاد علوی در گلستان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و خراسان شمالی امروز سه‌شنبه با حضور پرویز فتاح سازمان بنیاد مستضعفان کشور به مردم این استان‌ها اهدا شد.

     وسعت این املاک ۲ هزار و ۴۳۶ هکتار و ارزش آن ۳۳ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعلام شد.

    از مجموع این املاک، چهار هزار و ۸۵۰ فقره مربوط به گلستان، ۷۱۰ فقره مربوط به مازندران، ۵۴۰ فقره مربوط به خراسان شمالی، ۵۰۰ فقره مربوط به گیلان و ۴۰۰ فقره برای استان خراسان رضوی است.

    در مراسم اهدا این اسناد جمعی از صاحبان این املاک حضور داشتند.

    رییس بنیاد مستضعفان کشور در این مراسم از مدیران اموال و املاک استان های خراسان رضوی و شمالی، مازندران و گیلان خواست در واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط شتاب کنند.

    پرویز فتاح اظهار داشت: منابع این بنیاد در همه استان های کشور در خدمت مردم است و آمادگی داریم امکانات این بنیاد را برای رفع موانع و توسعه استان ها سرمایه گذاری کنیم.

    سید صولت مرتضوی معاون سازمان بنیاد مستضعفان کشور هم در این مراسم گفت: تاکنون ۹۱ هزار و ۳۶۱ فقره سند املاک مصادره شده رژیم پهلوی به وسعت ۲۷۸ هزار و ۷۵ هکتار به مردم استان های کشور واگذار شد.

    استاندار گلستان هم گفت: اهدا اسناد املاک علوی به مردم واجد شرایط نقش به سزایی در رفع مشکلات ذی نفعان و توسعه استان خواهد داشت.

    هادی حق شناس افزود: از این پس اختیار تسریع در اهدای اسناد املاک علوی از سوی سازمان بنیاد مستضعفان کشور به مسوولان استان واگذار شده است. 

    آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این مراسم گفت : در گذشته رژیم پهلوی ظلم بزرگی به کشاورزان استان به خصوص اهالی ترکمن انجام داده که به برکت انقلاب اسلامی این ظلم از بین برده و حق مردم در حال بازگشت به آنان است.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *