×
×

رییس پلیس راه خراسان شمالی
برف جاده‌های خراسان شمالی سفیدپوش کرد

  • کد نوشته: 24988
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه دوشنبه به ایرنا اظهار داشت: اکنون بارش برف در محور گردنه امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه گزارش شده است که سبب لغزندگی سطح جاده شده است.
    برف جاده‌های خراسان شمالی سفیدپوش کرد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش برف، جاده‌های استان را لغزنده کرده است از این رو رانندگان باید با احتیاط بیشتری برانند.

    برف جاده‌های خراسان شمالی سفیدپوش کرد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه دوشنبه  به ایرنا اظهار داشت: اکنون بارش برف در محور گردنه امین الله در مسیر بجنورد – آشخانه گزارش شده است که سبب لغزندگی سطح جاده شده است.

    وی افزود: رانندگان عبوری از محور گردنه اسدلی در مسیر بجنورد – اسفراین هم با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند از این رو انتظار می رود توصیه های راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کرده و چراغ های خودرو خود را روشن نگه دارند.  

    وی گفت: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی استان توقع آن است که شهروندان از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت به سفر، از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

    رییس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت بیشتری رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

    هواشناسی خراسان شمالی برای روزهای پایانی هفته بارش برف و کاهش شدید دمای هوا را برای این استان پیش بینی کرده است.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *