×
×

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان
طرح اقتداروآرامش دراستان اجراشد

  • کد نوشته: 26073
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • سردار دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار کرد: طرح اقتدار و آرامش توسط همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان های استان ظرف مدت 48 ساعت به اجرا درآمد.
    طرح اقتداروآرامش دراستان اجراشد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خصوص برنامه های فرماندهی انتظامی استان گلستان در چهارشنبه آخر سال گفت: همکاران ما طرح های کنترلی و نظارتی ویژه ای در این ایام دارند و به همه توزیع کنندگان اقلام محترقه هشدار می دهیم آرامش مردم را مختل نکنند.

    طرح اقتداروآرامش دراستان اجراشد

    سردار محمد سعید فاضل دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار کرد: طرح اقتدار و آرامش توسط همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان های استان ظرف مدت ۴۸ ساعت به اجرا درآمد.

    وی افزود: پلیس مواد مخدر، آگاهی امنیت اطلاعات، پلیس فتا، پلیس راهور در این طرح شرکت داشتند که تا کنون ۳۰۰ مورد سرقت، ۲ فقره قتل، کشف حجم زیادی از اقلام احتکاری و قاچاق در این طرح کشف شد.

    سردار دادگر در خصوص برنامه های فرماندهی انتظامی در خصوص طرح های نوروزی این دستگاه بیان کرد: از چند روز پیش از سال نو طرح های اجرایی ما شروع خواهد شد.

    وی افزود: جلوگیری از سرقت و کنترل محور های خروجی و ورودی استان یکی از طرح های ویژه ما در این ایام است.

    فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان همچنین اظهار کرد: در مبحث سفرهای نوروزی ما منتظر ابلاغ رسمی ستاد کرونا هستیم و هر تصمیمی که از جانب آن ها اتخاذ شود توسط پلیس نیز عمل خواهد شد.

    وی ضمن هشدار جدی به اراذل و اوباش گفت: به قانون شکنانی که چه در فضای مجازی و چه حقیقی قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند هشدار می دهیم که مجازات جدی در پی آن ها خواهد بود.

    سردار دادگر همچنین با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در استان مربوط به موتورسیکلت ها است تصریح کرد: در حوزه جرائم خشن نیز بخش عمده جرم ها مرتبط با موتورسیکلت ها است.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *