×
×

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی
آغازتوزیع۷هزاربسته معیشتی درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 26797
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیرکل کمیته امداد استان در حاشیه این آیین به ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه ‌فرنگی، حبوبات و مرغ به ارزش هر بسته سه میلیون ریال است.
    آغازتوزیع۷هزاربسته معیشتی درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با عید مبعث در چهارمین مرحله از کمک های همدلانه، توزیع هفت هزار بسته معیشتی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسوولان استانی در محل ساحتمان کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد.

    آغازتوزیع۷هزاربسته معیشتی درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیرکل کمیته امداد استان در حاشیه این آیین به ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه ‌فرنگی، حبوبات و مرغ به ارزش هر بسته سه میلیون ریال است.

    مجید الهی راد یادآور شد: این بسته های غذایی با استفاده از ظرفیت زکات مستحبی و با همکاری اعضای شورای زکات و روحانیون روستاها در مناطق کم برخوردار استان توزیع می شود.  

    وی با اشاره به توزیع ۶۴۰ هزار پرس ‌غذای گرم به ارزش هشت میلیارد ریال در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون در سه مرحله رزمایش همدلی در خراسان شمالی،  ۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال نیز بین به نیازمندان و مددجویان این نهاد در استان توزیع شده است.

    الهی راد افزود: همچنین امسال ۵۵۰ دستگاه تبلت با بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع کمیته امداد و کمک نیکوکاران برای برخورداری دانش‌آموزان نیازمند استان از آموزش مجازی، در اختیار آنان قرار گرفته است.

    ۲۷ رجب، همزمان با ۲۱ اسفندماه جاری، مصادف با روز عید مبعث و آغاز پیامبری حضرت محمد مصطفی (ص) است.

    بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *