×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان
کاهش۲۶درصدی تصادفات جاده‌ای

  • کد نوشته: 27104
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی تصادفات استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری گفت: استان سمنان از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی توانست رتبه دوم کشور را در کاهش میزان تصادفات فوتی در راه های استان به خود اختصاص دهد.
    کاهش۲۶درصدی تصادفات جاده‌ای
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تصادفات در راه های استان با توجه به اقدامات و تلاش‌های موثر صورت گرفته، ۲۶ درصد از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی کاهش یافت.

    کاهش۲۶درصدی تصادفات جاده‌ای

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی تصادفات استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری گفت: استان سمنان از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی توانست رتبه دوم کشور را در کاهش میزان تصادفات فوتی در راه های استان به خود اختصاص دهد.

    وی گفت: بر اساس آمار و اطلاعات، استان سمنان توانست با اقدامات مناسب پس از استان ایلام، رتبه دوم کشوری را در کاهش میزان تصادفات منجر به فوت در راه های استان به خود اختصاص دهد به طوری که تصادفات فوتی در ۱۰ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشت.
    وی ادامه داد: طی سال اخیر جلسات کمیسیون ایمنی راههای استان به صورت مستمر و ماهانه برگزار شد و با مصوبات این جلسات، هدف های تعیین شده در ابتدای سال تا حدود بسیار زیادی محقق شده است.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در بحث شناسایی نقاط حادثه خیز راه های درون و برون شهری استان، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت، این نقاط شناسایی و نسبت به ایمن سازی این نقاط اقدام شد.
    وی با بیان این که ۶۰ درصد از علت تصادفات راه‌های استان واژگونی است، خاطر نشان کرد: خستگی رانندگان به واسطه گستردگی استان و راه‌های ارتباطی، یکی از دلایل اصلی واژگونی و تصادفات در راه‌های استان است که در این حوزه اقدامات ویژه‌ای به منظور راه اندازی واحدهای خدماتی و رفاهی و استراحتگاهی در استان در دستور کار قرار گرفت.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به کاهش میزان آمار فوتی ها در تصادفات راههای استان اشاره داشت و آن را نکته ای مثبت با اقدامات صورت گرفته در حوزه راه های استان دانست و افزود: لازم است تا به دور از قضاوت های سختگیرانه و نابجا و با انصاف، این تلاش ها را ارج نهاد و به همین واسطه از اقدامات پلیس راهور استان تقدیر و تشکر دارم.

    استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *