×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
نوروز۱۴۰۰در استان شاهدافزایش ۵۶درصدی تردد در ورودی ها استان بود

  • کد نوشته: 27791
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • سردار"علیرضا مظاهری" صبح روز گذشته در حاشیه بازدید از محور"بجنورد- شیروان" و کلانتری چناران شهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک سال جدید، اظهار داشت: به شکر خدا یکی از توفیقاتی که نصیب بنده و همکارانم شده است همین خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف در سطح کشور است.
    نوروز۱۴۰۰در استان شاهدافزایش ۵۶درصدی تردد در ورودی ها استان بود
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا کنون با افزایش ۵۶ درصدی تردد در ورودی استان مواجه هستیم، گفت: خوشبختانه در این مدت هیچ گونه تلفات جاده ای نداشتیم و انتظار ما از رانندگان و مردم عزیز این است که همراه و همکار ما باشند.

    نوروز۱۴۰۰در استان شاهدافزایش ۵۶درصدی تردد در ورودی ها استان بود

    سردار”علیرضا مظاهری” صبح روز گذشته در حاشیه بازدید از محور”بجنورد- شیروان” و کلانتری چناران شهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک سال جدید، اظهار داشت: به شکر خدا یکی از توفیقاتی که نصیب بنده و همکارانم شده است همین خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف در سطح کشور است.

    وی با اشاره به اینکه کارکنان پلیس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم عزیز هستند، افزود: در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو و همچنین ۲۰۰ واحد گشت پیاده، خودرویی و موتوری فعال و آماده خدمت رسانی هستند.
    فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: همراهی و همکاری مردم عزیز با پلیس و توجه آنان به توصیه های و هشدار های پلیسی، باعث می شود تا حوادث و جرائم کمتر شود.

    وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی به عنوان با الرضا(ع) سالیانه در این ایام محل تردد بیش از ۲۰ میلون جمعیت است، لذا انتظار ما از مردم این است که با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
    وی با اشاره به اینکه خدا را شاکریم از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون هیچ گونه تلفات جاده ای نداشتیم، یاد آور شد: با بررسی های انجام شده تردد در ورودی استان ۵۶ درصد و در خروجی های استان نیز ۵۱ درصد افزایش داشته و همین امر می طلبد تا رانندگان عزیز احتیاط لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد هیچگونه حوادث تلخ نباشیم.
    سردار مظاهری با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی تمام پرسنل انتظامی استان که با جان و دل برای امنیت و آرامش مردم عزیز پای کار هستند، افزود: امید واریم تا این خدمت و این تلاش دلسوزانه که به مردم عزیز در حال انجام است مورد رضایت پروردگار قرار گرفته باشد.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در کنار تمام اقداماتی که انجام می شود مردم عزی نیز باید همواره یاریگر ما باشند، گفت: در این ایام برای پیشگیری از وقوع سرقت ها نیز توصیه می شود تا شهروندان هشدارها را جدی بگیرند.
    این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه امنیت بسیار مطلوبی در سطح استان برقرار است، خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که سرقت های مسلحانه، طلافروشی و .. به صفر رسیده و فقط سرقت های خرد کمی نگران کننده است که اگر شهروندان به توصیه های و هشدار های پلیس توجه کنند قطعا امنیت پایدار تداوم خواهد یافت.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان این مطلب که خدمت به مردم عزیز وقت و بی وقت نمی شناسد و لذت خاصی دارد، گفت: در دین اسلام و سخنان بزرگان همواره به این مهم که بعد از انجام واجبات رسیدگی به کار مردم عبادت است، تاکید شده و من و همکارانم نیز افتخار می کنیم که خدمتگذار مردم عزیز هستیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *