×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
اولین‌روز بهار بیش‌از۳۳هزارتردد در گلستان‌رقم‌خورد

  • کد نوشته: 52500
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به میزان ترددهای ورودی و خروجی استان در یکم فروردین ماه اظهار کرد: این ترددها از مجموع 486 هزار و 130 ترددی است که از 4 محور ورودی و خروجی استان در روز یکم فروردین انجام شد.
    اولین‌روز بهار بیش‌از۳۳هزارتردد در گلستان‌رقم‌خورد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در روز یکم فروردین ماه ۳۳ هزار و ۵۵۵ تردد ورودی و ۲۸ هزار و ۸۷۵ تردد خروجی در استان به ثبت رسید.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به میزان ترددهای ورودی و خروجی استان در یکم فروردین ماه اظهارداشت: این ترددها از مجموع ۴۸۶ هزار و ۱۳۰ ترددی است که از ۴ محور ورودی و خروجی استان در روز یکم فروردین انجام شد.

    وی،محورهای ورودی و خروجی استان را شامل شاهرود –گرگان(توسکستان)، گلوگاه-کردکوی، شاهرود –آزادشهر و تنگراه-سه راهی کلاله بیان کرد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفند) تا پایان یکم فرودین ماه، میزان ترددهای ورودی و خروجی ثبت شده در این محورها ۴ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۳ تردد بوده است.

    مصدقی با بیان کاهش ۲۰ درصدی ترددهای ورودی به استان تصریح کرد: نرخ جریان تردد در استان ۴۴۴ بوده و سرعت متوسط هم ۷۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

    به گفته وی، پرترددترین محور هم محور گرگان- علی آباد است که اوج تردد در این محور در ساعات ۱۶ الی ۱۸ عصر انجام شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: روزانه یکهزار و ۳۶ تماس با سامانه ۱۴۱ در این مدت برقرار شد و بیش از ۵ هزار سفر هم با حمل و نقل عمومی، انجام و حدود ۴۰ هزار مسافر نیز در استان جابه جا شد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *