×
×

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس
صدورقراربازداشت موقت یک متهم به تعرض درگنبدکاووس

  • کد نوشته: 27924
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدخسرو خلیلی دوشنبه شب اظهار داشت: طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرد.
    صدورقراربازداشت موقت یک متهم به تعرض درگنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت که در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به ۲ کودک در یکی از روستاهای این شهرستان، با شکایت خانواده‌ها برای متهم پرونده تشکیل و قرار بازداشت موقت صادر شد.

    صدورقراربازداشت موقت یک متهم به تعرض درگنبدکاووس

    به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدخسرو خلیلی دوشنبه شب اظهار داشت: طبق گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرد.

    وی ادامه داد: متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به وی تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا روانه زندان شد.

    دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز، ۲ کودک هفت و هشت ساله به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

    خلیلی، اظهار نظر و ارائه جزییات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را بدنبال دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *