×
×

امام جمعه موقت تبریز
مسوولان ‌در تحقق‌شعارسال بکوشند

  • کد نوشته: 28242
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رسول عبداللهی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: برای تحقق شعار سال جدید (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر، اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.
    مسوولان ‌در تحقق‌شعارسال بکوشند
  • تبلیغ هدفمند

    امام جمعه موقت تبریز با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، گفت: مسوولان در تحقق شعار سال بکوشند.

    مسوولان ‌در تحقق‌شعارسال بکوشند
    مسوولان ‌در تحقق‌شعارسال بکوشند
    مسوولان ‌در تحقق‌شعارسال بکوشند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رسول عبداللهی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: برای تحقق شعار سال جدید (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر، اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.

    وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال گذشته فرمودند که شعار سال قبل کاملا عملیاتی نشد؛ امیدواریم تمامی نهاد ها، سازمان ها و قوای سه گانه عزمشان را جزم کرده و نواقص را برطرف کنند.

    عبداللهی با تاکید بر اینکه برخی کارها باید انجام شود تا شعار سال مظلوم واقع نشود، خاطرنشان کرد: قطع دست واسطه، مبارزه جدی با فساد،  اصلاحات نظام بانکی و گمرکی، مدیریت قوی و تاکید بر نیروهای جوان و کارآمد از جمله این اقدامات است. 

    امام جمعه موقت تبریز با اشاره به موضوع انتخابات در بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: انتخابات یکی از تاکیدات رهبری است و در سال جاری دو انتخابات پیش رو داریم که مهم‌ترین انتخابات ریاست جمهوری است و انتخابات دیگر انتخابات شورای شهر و روستا است؛ از این‌رو باید در انتخابات افراد با انگیزه و جوان را آورد تا نوسازی اتفاق بیافتد.  

    وی ادامه داد: البته انتخابات از نگاه بین المللی و بحث حضور مهم است که به حضور حداکثری نیاز است زیرا رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا نظام دینی را غیرکارآمد نشان دهند و حتی برای این کار ۲۴ ساعت زمان گذاشته و میلیاردها خرج می‌کنند. 

    عبدالهی یادآور شد: رئیس جمهور منتخب باید بر اساس فرامین رهبری و عقل سلیم از بین افراد با ایمان، با کفایت، عدالت خواه، پایبند به ارزش‌های اسلامی و ملتزم به جمهوری، ضد فساد، انقلابی، جهادی، متوجه به توانمندی‌های داخل، نلرزیدن جلوی دشمن، آگاهی از مشکلات مملکت و مسوولیت خود باشد. 

     امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: در انتخابات شورای شهر و روستا نیز افراد را نباید از روی فامیل بازی و قیافه انتخاب کنید، بلکه فردی که نظام شهری را شناخته و ارزش اسلامی و بودجه شهری را می‌شناسد و دلسوز ملت است، پای کار بیاورید. 

    وی با اشاره به میلاد امام زمان (عج) با تاکید بر اینکه هر کسی بخواهد جریان مهدویت را بشناسد، باید خاتمیت را بشناسد، گفت: اگر بخواهیم پیامبر اکرم (ص) را بشناسیم باید پروردگار را بشناسیم.  

    امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه باید برای فرج امام زمان (عج) دعا کرد و انتظار کشید، افزود: انتظار به این معنا نیست که دست روی دست بگذاریم، بلکه  فرد منتظر باید از وضعیت موجود راضی نباشد و برای جامعه و شرایط ایده‌آل تلاش کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *