×
×

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان
نخستین پروازگرگان به اکتائوانجام شد

  • کد نوشته: 28823
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین بر اساس اعلام علی متانت مدیرکل فرودگاه‌های گلستان: در حال حاضر این پرواز هر ماه یک بار به صورت رفت و برگشت انجام می شود و مدت زمان پرواز ۷۵ دقیقه است.
    نخستین پروازگرگان به اکتائوانجام شد
  • تبلیغ هدفمند

    اولین پرواز گرگان به اکتائو در کشور قزاقستان امروز پنجشنبه همزمان با روز جمهوری اسلامی با ۵۹ مسافر از قزاق‌های مقیم گلستان انجام شد.

    نخستین پروازگرگان به اکتائو انجام شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین بر اساس اعلام علی متانت مدیرکل فرودگاه‌های گلستان: در حال حاضر  این پرواز هر ماه یک بار به صورت رفت و برگشت انجام می شود و مدت زمان پرواز ۷۵ دقیقه است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان پیش از انجام این پرواز گفت: تلاش می‌کنیم در صورت استقبال از این خط پروازی، زمان انجام آن را از یک ماه به ۲ هفته و کمتر کاهش دهیم.

    ابراهیم کریمی اظهار امیدواری کرد که با تداوم پرواز گرگان – آکتائو، روابط تجاری و توریستی این ۲ استان ایران و قزاقستان بیشتر خواهد شد.

    وی بیان کرد: راه اندازی خط پروازی از گرگان به استانبول و باکو در برنامه های آینده گلستان قرار دارد.

    استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت علاوه بر خواهرخواندگی با منگستائو و فعالیت سرکنسولگری قزاقستان در گرگان قرابت‌های دیگری هم با این کشور دارد چرا که ۱۵۰۰ خانوار قزاق با جمعیتی قریب به شش تا هشت هزار نفر از گذشته‌های دور در گرگان ساکن هستند.

    فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به طور متوسط در هفته شاهد بیش از ۹۳ پرواز خروج و ورود در مسیرهای مختلف هوایی از جمله زابل، زاهدان، چابهار، بندرعباس، کیش، قشم، عسلویه، اصفهان، مشهد و تهران است.

    گفتنی است استان گلستان یک فرودگاه دیگر در شهرستان کلاله هم دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *