×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
حمایت‌از واحدهای‌صنعتی مستعد دانش‌بنیان‌اردبیل

  • کد نوشته: 29311
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد اهلی روز سه‌شنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل افزود: واحدهای دانش بنیان به عنوان یک انتخاب راهبردی مهم جهت ورود به بازار جدید و کسب و کارهای نوین محسوب می‌شوند و باید تلاش شود زمینه حضور این نوع شرکت‌ها در عرصه تولید کشور تسهیل و ممکن شود.
    حمایت‌از واحدهای‌صنعتی مستعد دانش‌بنیان‌اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هفت واحد صنعتی مستعد دانش بنیان مورد حمایت این شرکت قرار گرفت که از این تعداد  ۲ واحد صنعتی موفق به ثبت دانش بنیانی خود از مراجع مربوطه شدند.

    حمایت‌از واحدهای‌صنعتی مستعد دانش‌بنیان‌اردبیل
    حمایت‌از واحدهای‌صنعتی مستعد دانش‌بنیان‌اردبیل
    حمایت‌از واحدهای‌صنعتی مستعد دانش‌بنیان‌اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمد اهلی روز سه‌شنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک  اردبیل افزود: واحدهای دانش بنیان به عنوان یک انتخاب راهبردی مهم جهت ورود به بازار جدید و کسب و کارهای نوین محسوب می‌شوند و باید تلاش شود زمینه حضور این نوع شرکت‌ها در عرصه تولید کشور تسهیل و ممکن شود.

    وی ادامه داد: این شرکت‌ها با توجه به تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر می‌توانند علاوه بر تامین نیاز داخلی بر افزایش صادرات و ارزآوری کشور نیز بیفزایند.

    اهلی اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه ای و بر اساس وظایف ذاتی خود حمایت‌های متنوع و گوناگونی از صنایع کوچک دارد که حمایت از خدمات مشاوره ای برای دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی نیز از جمله این حمایت‌ها است.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس این نوع حمایت، واحدهای صنعتی که موفق به اخذ و ثبت نشان دانش بنیانی شوند از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی مورد حمایت مشاوره‌ای قرار می‌گیرند. 

    اهلی ادامه داد: از جمله مزیت‌های دانش بنیان شدن استفاده از تسهیلات کم بهره، معافیت مالیاتی و گمرکی  برای این شرکت‌هاست که در این راستا حمایت از دانش بنیان شدن شرکت‌ها با جدیت هر چه تمام تر در دستور کار این شرکت در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» نیز قرار گرفته است.

    وی ابراز امیدواری کرد تا واحدهای صنعتی که قابلیت تبدیل شدن به واحدهای صنعتی دانش بنیان را دارند نسبت به ثبت دانش بنیان شدن اقدام کنند.

    استان اردبیل داری ۱۹ شهرک و نواحی صنعتی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *