رییس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت محیط‌بانان زنجان به جرم خود معترف شدند.
×
×

اعتراف قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود

  • کد نوشته: 29342
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • ۰
  • رییس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت محیط‌بانان زنجان به جرم خود معترف شدند.
    اعتراف قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود
  • تبلیغ هدفمند
    قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود اعتراف کردند
    اعتراف قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود

    رییس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت محیط‌بانان زنجان به جرم خود معترف شدند.

     سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: از منزل یکی از شکارچیان مجرم مقداری گوشت شکار شده و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد. 

    وی با بیان اینکه گلوله ها نیز از این سلاح های مکشوفه شلیک شده است، اظهار داشت: این ۲ شکارچی متخلف که یکی بومی و دیگری نیز از اهالی شهرستان میانه است با قساوت هرچه تمام دست به جنایت زده اند.

     رحمتی تصریح کرد: این محیط بانان شهید تلاش داشتند تا شکارچیان خاطی را بدون درگیری دستگیر و تحویل قانون دهند اما آنها با گستاخی هرچه تمام محیط بانان را با سلاح شکاری نشانه گرفته و شلیک کردند.

    رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: درگیری حوالی ساعت ۲۰/۳۰ دوشنبه شب اتفاق افتاده و این شکارچیان مجرم با استفاده از اسلحه متعلق به محیط بانان مجروح، با سنگدلی و بی رحمی هرچه تمام با زدن تیر خلاص هر ۲ را به شهادت رسانده و از محل جرم متواری شدند.

    رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی صبح امروز پس از اطلاع از موضوع به شهادت رسیدن این ۲ محیط بان بلافاصله وارد عمل شده و در مدت کمتر از ۶ ساعت این شکارچیان را در دام قانون گرفتار کردند تا به سزای اعمال مجرمانه خود برسند.

    وی اظهار داشت: این شکارچیان غیرمجاز لطف و محبت محیط بانان را نادیده گرفته و از فرصت نحوه بکارگیری اسلحه از سوی این ۲ شهید سوء استفاده کرده و در نهایت مرتکب چنین جنایت تلخ و خونین شدند.

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان نیز در پیام تسلیتی آوردند: شهادت مظلومانه ۲ محیط‌بان غیور، فداکار و جوان استان موجب تاثر و تالم خاطر شد.
    حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی افزودند: شهیدان مهدی مجلل و میکائیل هاشمی به دست انسان‌های نابخرد، جاهل و رذلی صورت گرفت که بویی از انسانیت نبرده بودند.
    ایشان تاکید کردند: این شهدای راه خدمت که در خون خود غلتیدند، مصداق سربازان وطن هستند که اجازه تعرض به خاک و میهن را نمی دهند. آن‌ها نیز اجازه ندادند ثروت‌های طبیعی این سرزمین که متعلق به همه مردم این سرزمین است توسط سودجویان به تاراج برود و در همین راه به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.
    امام جمعه و استاندار زنجان افزودند: اینجانبان شهادت این ۲ محیط‌بان فداکار را به همه حافظان محیط زیست و منابع طبیعی، خانواده معزز ایشان و مردم استان زنجان تسلیت عرض می نماییم و از تمام مراجع انتظامی و قضائی می خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به مجازات عوامل این اتفاق اقدام نمایند تا عبرتی برای سایر سودجویان و تسلای خانواده داغدیده ایشان باشد.
    خداوند روح این ۲ شهید گرانقدر را قرین رحمت نماید.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *