×
×

دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر
هر رای‌درانتخابات به‌معنی‌آری به‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌است

  • کد نوشته: 29827
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فاطمه فرامرزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هر رای مردم در روز انتخابات به معنی آری به نظام جمهوری اسلامی است و ثابت می‌کند ملت خواهان نظام و حکومت هستند.
    هر رای‌درانتخابات به‌معنی‌آری به‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌است
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای که پشتوانه ملی و نشانه مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است با حضور نامزدهای سلیقه‌های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات محقق می‌شود.

    هر رای‌درانتخابات به‌معنی‌آری به‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌است
    هر رای‌درانتخابات به‌معنی‌آری به‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌است
    هر رای‌درانتخابات به‌معنی‌آری به‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فاطمه فرامرزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هر رای مردم در روز انتخابات به معنی آری به نظام جمهوری اسلامی است و ثابت می‌کند ملت خواهان نظام و حکومت هستند.

    وی بیان کرد: انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق آرمان‌های یک ملت به شمار می‌رود و حضور پرشور و آگاهانه همراه با شناخت و مطالعه مردم در این عرصه مهم و حساس باعث تداوم و استحکام انقلاب اسلامی می‌شود. 

    فرامرزی اضافه کرد: مردم با رای خود سرنوشت سیاسی جامعه را برای چهار سال تعیین می‌کنند به همین دلیل است که باید در انتخاب خود دقت و بدانند چه کسی را انتخاب می‌کنند.

    دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر اضافه کرد: در این ارتباط مردم در فرصت باقی‌مانده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با مطالعه کامل و آگاهانه در این مسیر مهم و حساس گام بردارند چون هر انتخاب اشتباه می‌تواند به ضرر مردم تمام شود.

    وی با تاکید بر نقش احزاب سیاسی در عرصه انتخابات ادامه داد: احزاب با فعالیت موثر نقشی مهم در گرم کردن تنور انتخابات و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه داشته باشند پس باید در این برهه زمانی حساس پویاتر و فعال‌تر از همیشه وارد صحنه شوند.

    فرامرزی اضافه کرد: ممکن است برخی از افراد فرصت شناخت کاندیداهای مورد نظر خود را نداشته باشند در این شرایط می‌توانند با مراجعه و اعتماد به حزب مورد نظر خود در این صحنه و کارزار سیاسی گام بردارند.

    وی تاکید کرد: در این شرایط حساس زمانی مهمترین کاری که همه مسئولان، احزاب و سایر افراد در بخش‌های مختلف باید انجام دهند فراهم کردن زمینه حضور مردم است طوری که آنها با اطمینان خاطر در این مسیر گام بردارند و نقش آفرینی کنند.

    به گفته فرامرزی احزاب و تشکل‌های سیاسی نقشی مهم در امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال دارند.

    وی یادآور شد: احزاب در شرایطی که دشمنان چشم به میزان مشارکت سیاسی مردم دوخته‌اند، می‌توانند با تعریف و تدوین یک برنامه خوب و مدون موجب ایجاد شوق و امیدواری درجامعه بویژه برای کسانی که احساس می‌کنند رای آنها فایده‌ای ندارد، شوند.

    دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: توجه به سلیقه‌های مختلف مردم از جمله عواملی است که نقشی مهم در افزایش مشارکت دارد و بیشترین نقش در این بخش برعهده شورای نگهبان است.

    وی تاکید کرد: مردم تعارف با هیچ کسی ندارند و حرف خود را در روز انتخابات بیان می‌کنند پس بهتر است با توجه به سلیقه‌های مختلف زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در روز انتخابات فراهم شود.

    به گفته فرامرزی حضور در انتخابات مهمترین وظیفه هر فرد ایرانی و به نوعی سرنوشت ساز است پس باید با شناخت مناسب اصلح ترین، متعهدترین، پایبندترین فرد به اصول و ارزش‌های انقلاب و کارآمد ترین فرد برای داشتن ایرانی سربلند انتخاب شود.

     انتخابات  سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *