×
×

مدیرکل آموزش و پرورش البرز
۳هزارمعلم‌البرزی آموزش‌قرآن فرا می‌گیرند

  • کد نوشته: 29849
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سالار قاسمی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی طرح ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی دراستان البرز که به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده است، گفت: با توجه به وضعیت شیوع و گسترش کرونا، تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مراکز اجرای این طرح ملی درالبرز پیش بینی شده است.
    ۳هزارمعلم‌البرزی آموزش‌قرآن فرا می‌گیرند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: سه هزار معلم این استان در راستای طرح ملی ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن آموزگاران ابتدایی، آموزش حضوری می بینند.

    ۳هزارمعلم‌البرزی آموزش‌قرآن فرا می‌گیرند
    ۳هزارمعلم‌البرزی آموزش‌قرآن فرا می‌گیرند
    ۳هزارمعلم‌البرزی آموزش‌قرآن فرا می‌گیرند

    بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سالار قاسمی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی طرح ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی دراستان البرز که به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده است، گفت: با توجه به وضعیت شیوع و گسترش کرونا، تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مراکز اجرای این طرح ملی درالبرز پیش بینی شده است.

    وی با اشاره به اینکه ۶۰ مدرس مسوولیت دوره آموزشی این طرح را دراستان البرز برعهده دارند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق حضورآموزگاران ابتدایی دراین طرح، موضوع مهم پیش بینی ضمن خدمت دردستورکاری قرارگرفت.

    قاسمی  تصریح کرد: اسفند ماه سال گذشته از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش البرز به عنوان پایلوت انتخاب شد که دراین فرصت کوتاه مقدمات اجرای طرح ملی ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن آموزگاران ابتدایی دراین استان مهیا شد.

    وی با بیان اینکه برای مجریان این طرح ملی دراستان البرز ابلاغ صادرشده است، اضافه کرد: شرح وظایف مجریان این طرح نیز به مدیران و معاونین آموزش ابتدایی نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز ارسال شده است.

    قاسمی ادامه داد: پیش بینی تجهیزات و اینترنت درکلاس های آموزشی این دوره، استخراج اسامی آموزگاران زیر ۱۵ سال، تقسیم بندی کلاس با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ازدیگر اقدامات انجام شده درخصوص اجرای این طرح دراستان البرز است.

    وی آسیب شناسی و بازدیدهای میدانی ازفرآیند اجرای این طرح دراستان البرز را ضروری دانست و یادآورشد: حضور حداکثری معلمان دراجرای این طرح مد نظر قرار گرفته است.

    مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: ازاعتماد وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایلوت قرارگرفتن این طرح نیز قدردانی می کنیم.

    وی تاکید کرد: بسیارخوشحال هستیم که درآستانه ماه مبارک رمضان توانستیم بستر مناسب را برای عملیاتی شدن طرح ملی ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن آموزگاران ابتدایی را دراستان البرزآماده کنیم.

    استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که بیش از نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *