×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری
در ماه‌رمضان کمبودتخم‌مرغ نداریم

  • کد نوشته: 29882
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: قیمت تخم‌مرغ دولتی در بازار چهارمحال و بختیاری ۱۶۹ هزار ریال و قیمت تخم‌مرغ آزاد بین ۱۸۰ تا ۲۱۰ هزار ریال تعیین شده است و در این زمینه کمبودی برای عرضه وجود ندارد.
    در ماه‌رمضان کمبودتخم‌مرغ نداریم
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ کمبودی برای تامین کالاهای اساسی به‌ویژه تخم‌مرغ در بازار استان همزمان با ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

    در ماه‌رمضان کمبودتخم‌مرغ نداریم
    در ماه‌رمضان کمبودتخم‌مرغ نداریم
    در ماه‌رمضان کمبودتخم‌مرغ نداریم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: قیمت تخم‌مرغ دولتی در بازار چهارمحال و بختیاری ۱۶۹ هزار ریال و قیمت تخم‌مرغ آزاد بین ۱۸۰ تا ۲۱۰ هزار ریال تعیین شده است و در این زمینه کمبودی برای عرضه وجود ندارد.


    مرادی نیاز روزانه بازار استان به تخم‌مرغ را ۳۰ تن اعلام و تصریح کرد: از این میزان هفت تن در داخل استان تولید و ۲۳ تن از استان‌های همجوار وارد و مصرف می‌شود و هم‌اکنون هیچ کمبودی در زمینه تامین به‌موقع تخم‌مرغ مورد نیاز مردم در بازار وجود ندارد.
    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری روزانه به ۳۰ تن تخم‌مرغ نیاز دارد که در ماه‌های اخیر ۲ واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در استان به مجموع واحدهای تولیدی اضافه شده و ظرفیت تولید در این استان به روزانه هفت تن افزایش داشته است.
    چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *