×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل
آغاز طرح”اطعام مهدوی”در استان اردبیل

  • کد نوشته: 30064
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین دشتی در آئین آغاز این طرح در امامزاده سید عبدالعزیز (ع) محله نیار افزود: پویش ایران همدل کمیته امداد امام (ره) اردبیل با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، تعداد ۱۸ آشپزخانه با عنوان "اطعام مهدوی" در سطح استان راه‌اندازی کرده است.
    آغاز طرح”اطعام مهدوی”در استان اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: طرح اطعام مهدوی ویژه ماه رمضان از ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز و به مدت یک ماه نیز ادامه دارد. 

    آغاز طرح”اطعام مهدوی”در استان اردبیل
    آغاز طرح”اطعام مهدوی”در استان اردبیل
    آغاز طرح”اطعام مهدوی”در استان اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حسین دشتی در آئین آغاز این طرح در امامزاده سید عبدالعزیز (ع) محله نیار افزود: پویش ایران همدل کمیته امداد امام (ره) اردبیل با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، تعداد ۱۸ آشپزخانه با عنوان  “اطعام مهدوی” در سطح استان راه‌اندازی کرده است.

    وی با بیان اینکه این آشپزخانه ها تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهد کرد، افزود: هدف از اجرای طرح ملی اطعام مهدوی پخت و توزیع غذای گرم بین افراد و خانواده های نیازمند این استان است. 

    وی با بیان اینکه در روز اول ماه رمضان سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان اردبیل توزیع خواهد شد، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد در استان در طول ماه مبارک رمضان امسال تهیه و توزیع خواهد شد.

    او  با تاکید بر اینکه تمامی مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، در تهیه و پخت غذای گرم تمامی دستور العمل های بهداشتی به دقت رعایت می شود.

    وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و برای جلوگیری از هرگونه تجمع غذای طبخ شده در آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی به درب منزل مددجویان و نیازمندان مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل ارسال خواهد شود.

    دشتی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند، ادامه داد: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیات های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ماه رمضان محسوب می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: همچنین تهیه ۴۵ هزار سبد و بسته معیشتی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان استان و حامی یابی برای فرزندان طرح اکرام و محسنین از جمله برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان است.

    وی افزود: همچنین تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند هستند.

    به گزارش ایرنا، بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *