×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
آغازتوزیع یک میلیون بسته افطاری بین نیازمندان خراسان شمالی

  • کد نوشته: 30107
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی ۵۰۰ هزار پرسغذایی گرم و 500 هزار دیگر بسته های غذایی ویژه ماه رمضان در اختیار خانوارهای نیازمند تحت پوشش این نهاد قرار می گیرد.
    آغازتوزیع یک میلیون بسته افطاری بین نیازمندان خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: کمیته امداد امام (ره) این استان همزمان با ماه رمضان توزیع یک میلیون بسته غذایی ویژه افطار را برای خانوارهای تحت پوشش شروع کرد.

    آغازتوزیع یک میلیون بسته افطاری بین نیازمندان خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی ۵۰۰ هزار پرسغذایی گرم و ۵۰۰ هزار دیگر بسته های غذایی ویژه ماه رمضان در اختیار خانوارهای نیازمند تحت پوشش این نهاد قرار می گیرد.

    وی اضافه کرد : توزیع بسته های افطاری در حاشیه شهرها و مناطق روستایی این استان تا عید سعید فطر ادامه می یابد.

    به گفته وی در سال گذشته ۶۴۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۲ میلیارد ریال در قالب رزمایش مواسات و همدلی توزیع کرد.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارداشت : علاوه بر آن ۵۰ هزار بسته معیشتی نیز به ارزش ۱۵۰ هزار ریال در قالب طرح رمضان  در دستور کار قرار گرفت و این بسته ها نیز در اختیار خانوارهای نیازمند و تحت پوشش قرار داده می شود.
    الهی راد خاطرنشان کرد : در سال گذشته نیز این نهاد ۸۵ هزار بسته معیشتی را در قالب رزمایش کمک های مومنانه با مشارکت خیرین در سطح استان به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال انجام داد.

     مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی توزیع ۱۳ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۲۳ میلیارد ریال و ۵۵۰  دستگاه تبلت به ارزش ۱۶ میلیارد ریال را محل منابع این نهاد از دیگر کمک ها به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش اعلام کرد.

    رزمایش مواسات و همدلی درپی سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان پارسال در خصوص کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا و پرهیز از موازی کاری دستگاه های مربوطه اجرا شد.

    براساس آمار رسمی بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی  با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *