×
×

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان
خریدبیش‌از یکهزار‌تن‌گندم در ایرانشهر

  • کد نوشته: 30429
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محسن الله دادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: چهار مرکز خرید گندم از سوی اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر در جنوب استان برای خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه فعال شده است.
    خریدبیش‌از یکهزار‌تن‌گندم در ایرانشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از آغاز برداشت گندم تا کنون افزون‌بر یکهزار تن محصول از کشاورزان شهرستان‌های جنوب این استان خریداری شده است.

    خریدبیش‌از یکهزار‌تن‌گندم در ایرانشهر
    خریدبیش‌از یکهزار‌تن‌گندم در ایرانشهر
    خریدبیش‌از یکهزار‌تن‌گندم در ایرانشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محسن الله دادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: چهار مرکز خرید گندم از سوی اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر در جنوب استان برای خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه فعال شده است.

    وی افزود: کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از سوی مراکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر بصورت صبح و عصر انجام بطوریکه به ازای هر کیلوگرم گندم ۴٠ هزار ریال به کشاورزان پرداخت می‌شود.

    رییس اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: این شهرستان ظرفیت ذخیره سازی بیش از ۴۵ هزار تن گندم را دارد.

    وی اظهارداشت: پارسال اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر افزونبر ١٧ هزار و ۶۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه را خریداری کرده که پیش‌بینی می‌شود در سالجاری به بیش‌از ٣٠ هزار تن افزایش یابد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *