×
×

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی
افتتاح‌طرح‌برق‌رسانی به ۲روستای خراسان‌جنوبی

  • کد نوشته: 30533
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا برق‌رسانی به ۶۲ روستا در ۱۶ استان‌ کشور با جمعیت زیر پوشش ۹۳۱ خانوار امروز به صورت همزمان در قالب سومین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
    افتتاح‌طرح‌برق‌رسانی به ۲روستای خراسان‌جنوبی
  • تبلیغ هدفمند

    طرح برق‌رسانی به ۲ روستای خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در قالب سومین هفته پویش هر هفته_ الف_ب _ ایران در سال ۱۴۰۰ با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

    افتتاح‌طرح‌برق‌رسانی به ۲روستای خراسان‌جنوبی
    افتتاح‌طرح‌برق‌رسانی به ۲روستای خراسان‌جنوبی
    افتتاح‌طرح‌برق‌رسانی به ۲روستای خراسان‌جنوبی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا برق‌رسانی به ۶۲ روستا در ۱۶ استان‌ کشور با جمعیت زیر پوشش ۹۳۱ خانوار امروز به صورت همزمان در قالب سومین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: امروز به صورت همزمان به ۶۲ روستای کشور برق‌رسانی شد که سهم خراسان جنوبی ۲ روستا بود.

    مهدی دادگر افزود: در این پویش روستاهای محمدآباد آدیگان و میرحسن در بخش مرکزی شهرستان بیرجند با مجموع ۱۲ خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

    وی اظهار داشت: برای برق‌رسانی به این ۲ روستا یک کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲ دستگاه پست فوق توزیع با هزینه ۳۳۰ میلیون تومان اجرا شده است.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار این استان برق‌رسانی شده‌ است گفت: برنامه کنونی شرکت توزیع نیروی برق استان، برق‌رسانی به روستاهای با کمتر از ۱۰ خانوار براساس اولویت‌های شرکت توانیر است که روستاهای محمدآباد آدیگان و میرحسن نیز براساس همین اولویت برق‌رسانی شد.

    وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۹ درصد خانوارهای روستایی این استان از انرژی برق برخوردار هستند.

    همچنین ۷۸۸ طرح برق‌رسانی استان خراسان جنوبی با اعتبار ۲۸۹ میلیارد ریال در اولین پویش سراسری “هر هفته الف – ب ایران ” در ۱۷ فروردین امسال به بهره‌برداری رسید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *