×
×

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
اجرای مرحله‌سوم‌طرح‌کمک‌های‌مومنانه در اردبیل

  • کد نوشته: 30793
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار الله‌شکر عبدی روز شنبه در جلسه ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال افزود: همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح کمک‌های مومنانه ۱۴ هزار بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
    اجرای مرحله‌سوم‌طرح‌کمک‌های‌مومنانه در اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان سومین مرحله از اقدام خیرخواهانه مردم در قالب کمک‌های مومنانه در این استان اجرا می‌شود.

    اجرای مرحله‌سوم‌طرح‌کمک‌های‌مومنانه در اردبیل
    اجرای مرحله‌سوم‌طرح‌کمک‌های‌مومنانه در اردبیل
    اجرای مرحله‌سوم‌طرح‌کمک‌های‌مومنانه در اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار الله‌شکر عبدی روز شنبه در جلسه ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال افزود: همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح کمک‌های مومنانه ۱۴ هزار بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

    او بیان کرد: در راستای اجرای طرح توزیع کمک‌های مومنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر ۲۶۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۶۰میلیارد ریال تاکنون بین نیازمندان  استان اردبیل توزیع شده است‌.

    وی بر حضور مستمر و پر قدرت خیران در اجرای این طرح  تاکید و اظهارکرد: در ۲ مرحله قبلی اجرای طرح سراسری کمک مومنانه مردم خیرخواه و نوع‌دوست استان اردبیل از ابتدا تا انتهای اجرای این طرح پای کار بودند که در این مرحله نیز از عموم مردم خیرخواه تقاضا داریم تا برای سهیم بودن در ثواب این اقدام همکاری لازم را با سپاه داشته باشند.

    عبدی ضمن معرفی پایگاه‌های ارتباطی مردم با سپاه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: نواحی مقاومت، اقشار بسیج و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم خیر هستند و  خیرین می‌توانند با تحویل کمک‌های غیرنقدی به اقشار و نواحی بسیج یا پرداخت کمک‌های نقدی به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» نزد شعب بانک سپه (انصار سابق) در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

    معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین از آماده کردن نگاهتگاه برای درمان و بهبودی مبتلایان به کرونا خبرداد و افزود: ۴۴ نقاهتگاه با هزار و ۷۱۵ تخت آماده پذیرش مبتلایان به کرونا برای سپری کردن دوران نگاهت است.

    وی با بیان اینکه با اجرای طرح مراقبت از کرونایی‌های قرنطینه در منزل توسط بسیجیان استان اردبیل سطح بیماریابی، پایش وکنترل مبتلایان کرونا در استان ارتقا یافته است، اظهارکرد: هربسیجی وظیفه سرکشی روزانه و بررسی وضعیت پنج فرد قرنطینه‌ای در منزل را تا بهبودی کامل بعهده داشته و مسئولیت تیم‌های مراقبتی نیز بعهده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهد بود.

    عبدی گفت: بسیجیان شرکت‌کننده در این طرح علاوه بر بررسی آخرین وضعیت مبتلایان کرونا ، جلوگیری از خروج افراد مبتلا از منزل و تردد در معابر عمومی و توزیع بسته‌های بهداشتی موردنیاز از جمله ماسک را بر عهده دارند.

    وی همچنین افزود: طرح مراقبت از سالمندان نیز از سوی بسیج استان اردبیل اجرا می‌شود و سالمندان به ۲ گروه افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالم تقسیم‌بندی شده و هر بسیجی وظیفه مراقبت وسرکشی به هشت سالمند را در منزل بعهده دارد.

    هم‌اکنون ۶۱۶ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که ۸۴ نفر از آنها در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند. همچنین ۲۵ هزار مبتلا به کرونا در منازل در قرنطینه هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *