×
×

جانشین انتظامی مراغه
پلمپ۷واحدصنفی متخلف‌بهداشتی در مراغه

  • کد نوشته: 30880
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ علی ریحانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به صورت روزانه از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید می‌کنند.
    پلمپ۷واحدصنفی متخلف‌بهداشتی در مراغه
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین انتظامی مراغه با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان، گفت: هفت واحد صنفی متخلف با اجرای این طرح پلمب شد.

    پلمپ۷واحدصنفی متخلف‌بهداشتی در مراغه
    پلمپ۷واحدصنفی متخلف‌بهداشتی در مراغه
    پلمپ۷واحدصنفی متخلف‌بهداشتی در مراغه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ علی ریحانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به صورت روزانه از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید می‌کنند.

    وی اضافه کرد: علاوه بر پلمب هفت واحد متخلف طی هفته گذشته، به تعدادی از صاحبان اصناف نیز تذکرهای داده شد تا صیانت از سلامت شهروندان را در اولویت قرار دهند.

    وی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه موضوعاتی مانند رعایت نکردن مسائل بهداشتی یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است و اکنون در شرایط قرمز کرونا قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *