×
×

فرماندار نیر
رفع‌کمبودآب در شهرک‌‌تخصصی‌آب شهرستان‌نیر

  • کد نوشته: 30962
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، شجاع اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افت فشار آب شهرک تخصصی آب نیر اشاره کرد و افزود: بزودی مشکل شناسایی و در جهت تامین آب کافی برای شهرک اقدام خواهد شد.
    رفع‌کمبودآب در شهرک‌‌تخصصی‌آب شهرستان‌نیر
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار نیر گفت: تامین آب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ تخصصی آب این شهرستان با توجه به محدویت منابع آبی در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گرفته است.

    رفع‌کمبودآب در شهرک‌‌تخصصی‌آب شهرستان‌نیر
    رفع‌کمبودآب در شهرک‌‌تخصصی‌آب شهرستان‌نیر
    رفع‌کمبودآب در شهرک‌‌تخصصی‌آب شهرستان‌نیر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، شجاع  اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افت فشار آب شهرک تخصصی آب نیر اشاره کرد و افزود: بزودی مشکل شناسایی و در جهت تامین آب کافی برای شهرک اقدام خواهد شد.

    وی از تبدیل شهرک تخصصی آب نیر به قطب موفق تولید آب معدنی کشور خبرداد و اظهارکرد: این شهرک صنعتی یکی از منحصر بفردترین شهرک‌های تخصصی کشور است که زمینه تولیدات آن بسته‌بندی آب معدنی و محصولات مرتبط است.

    او افزود: با حمایت‌های مسئولان و تامین زیرساخت‌ها شاهد حضور سرمایه‌گذاران فعال در این شهرک هستیم و هم‌اکنون پنج واحد تولیدی در این شهرک به بهره‌برداری رسیده و ۱۱ طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله اجرا و ساخت و ساز می‌باشد.

    فرماندار نیر گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی این شهرک به قطب تولید محصولات آب معدنی کشور تبدیل شده محصولات تولیدی آن به نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی ارسال می‌شود.

    اقبالی ، محل تامین آب این شهرک صنعتی را از چشمه‌های جاری کوه سبلان بیان کرد و افزود: این چشمه یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های ایران و جهان است.

    وی در زمینه برق ناحیه صنعتی نیر هم گفت: برای افزایش میزان برق ناحیه صنعتی به هفت مگاوات خط انتقال جدید بزودی راه‌اندازی خواهد شد

    وی اظهارکرد: برای اجرای این پروژه ۱۲ میلیاد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

    اقبالی با اشاره به اتمام زمین‌های فاز اول ناحیه صنعتی نیز بر لزوم احداث فاز دوم ناحیه صنعتی تاکید کرد.

    شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی قرار دارد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *