×
×

فرمانده سپاه کاشمر
اجرای‌نخستین‌مرحله‌رزمایش کمک‌مومنانه سال۱۴۰۰در کاشمر

  • کد نوشته: 30977
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ علی یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این بسته ها ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بود.
    اجرای‌نخستین‌مرحله‌رزمایش کمک‌مومنانه سال۱۴۰۰در کاشمر
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده سپاه کاشمر از اجرای نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد و گفت:در این مرحله تعداد ۷۱۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شد.

    اجرای‌نخستین‌مرحله‌رزمایش کمک‌مومنانه سال۱۴۰۰در کاشمر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ علی یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این بسته ها ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بود.

    یعقوبیان اضافه کرد: بیش از  ۱۱ هزار بسته معیشتی در چند مرحله رزمایش از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بین نیازمندان شهرستان کاشمر توزیع شده است.

    فرمانده سپاه کاشمر با بیان این که در جمع‌آوری و تهیه این بسته‌های معیشتی، سهمیه هر پایگاه ۲۰ بسته معیشتی بوده است گفت: رزمایش کمک مؤمنانه در موج چهارم شیوع ویروس کرونا علی‌رغم وضعیت سخت موجود و گسترش شدید این بیماری و روزه‌داری تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت پایگاه و محله محور انجام می‌شود.

    یعقوبیان با اشاره به این که پایگاه‌های مقاومت با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی کار شناسایی افراد نیازمند را انجام می‌دهند افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جلب مشارکت همه دستگاه‌ها، نهادها، خیرین و اقشار مختلف مردم در این روزهای سخت در کنار محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا باشیم.

    وی ادامه داد: در این شرایط حساس نیاز است همه مردم دست در دست هم داده و به یاری نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا بشتابند.

    کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *