×
×

شهردار کرمان
احداث مجموعه‌ورزش‌های‌ساحلی در کرمان

  • کد نوشته: 31000
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیدمهران عالم‌زاده، شامگاه یکشنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفتۀ کارگر، این مناسب را به تمام کارگران به‌خصوص کارگران زحمت‌کش شهرداری در بخش‌های مختلف تبریک گفت.
    احداث مجموعه‌ورزش‌های‌ساحلی در کرمان
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار کرمان از افتتاح مجموعه ورزش‌های ساحلی کرمان در چهل‌ و چهارمین هفتۀ پویش افتتاح شهرداری کرمان خبر داد و گفت: باید امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ورزش‌های مختلف را در شهر کرمان داشته باشیم تا علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی، از آن‌ها استفاده کنند.

    احداث مجموعه‌ورزش‌های‌ساحلی در کرمان
    احداث مجموعه‌ورزش‌های‌ساحلی در کرمان
    احداث مجموعه‌ورزش‌های‌ساحلی در کرمان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سیدمهران عالم‌زاده، شامگاه یکشنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفتۀ کارگر، این مناسب را به تمام کارگران به‌خصوص کارگران زحمت‌کش شهرداری در بخش‌های مختلف تبریک گفت.

    وی در ادامه، ضمن ارایۀ گزارشی از اقدامات اخیر شهرداری، مهم‌ترین آن را برگزاری چهارمین سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی شهرداری کرمان در هفتۀ چهل‌وسوم پویش افتتاح شهرداری کرمان دانست و گفت: در اختتامیۀ این سمپوزیوم، با حضور استاندار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران فرهنگی استان و هنرمندان، از ۱۲ اثر ساخته‌شدۀ دست هنرمندانِ ملی رونمایی شد.

    شهردار کرمان با اشاره به اینکه این سمپوزیوم خوشبختانه به لحاظ کمی و کیفی خوب برگزار شد، گفت: اجرای این رویداد هنری نه‌تنها مورد رضایت هنرمندان، بلکه مورد رضایت مسئولان کشوری و رسانه‌های ملی و بومی نیز قرار گرفت.

    عالم‌زاده ضمنقدردانی از همکارانش و سایر دست‌اندرکارانِ برگزاری این رویداد هنری، گفت: تمام تلاش ما این است که بقیۀ پروژه‌ها را نیز به خوبی پیش ببریم و در زمان مناسب، به مردم شهر کرمان تحویل دهیم.

    عالم‌زاده با بیان اینکه هیات‌های مختلف ورزشی برای همکاری در مجموعۀ ورزش‌های ساحلی کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: امیدوارم این مجموعه مورد استفادۀ ورزشکاران قرار گیرد.

    شهردار کرمان در ادامه، پروژۀ مهم پیشِ رو را آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان دانست و به بازدید استاندار کرمان از آرامستان اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز درخواست می‌کنم یک روز را به بازدید از این پروژه اختصاص دهند.

    عالم‌زاده از سرعت‌بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

    وی بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تا آخر این دوره از این شورا نیز تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است تا وضعیت مناسبی را به دور بعدی مدیریت شهری تقدیم کنیم.

    شهردار کرمان افزود: در شروع سال‌جاری شاهد فعالیت‌های خوبی توسط همکارانم در شهرداری کرمان بودیم که تداوم پویش افتتاح شهرداری کرمان از آن جمله است.

    عالم‌زاده در ادامه، در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر اطلاع‌رسانی و مشخص کردن کارشناس مربوط در خصوص حقوق شهروندی در مناطق پنج‌گانۀ شهر کرمان، گفت: برای این منظور از یک سال گذشته واحد بازرسی شهرداری کرمان به‌طور بالقوه فعال و تقویت شده است.

    وی افزود: جهت رسیدگی به امورات ارباب رجوع در هر منطقۀ شهری، یک بازرس وجود دارد و هر شخصی که در خصوص پرونده‌ای دچار مشکل یا سردرگمی باشد، موضوع در همان منطقه حل‌وفصل و پیگیری می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *