×
×

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز
تدوین‌برنامه‌های‌ویژه روزقدس در شبکه‌شادالبرز

  • کد نوشته: 31040
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشته فهمیده روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود، افزود: اکنون این روز ماندگاربه یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
    تدوین‌برنامه‌های‌ویژه روزقدس در شبکه‌شادالبرز
  • تبلیغ هدفمند

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: برنامه های ویژه روز قدس در شبکه شاد مدارس این استان با رویکرد انقلابی، جهادی و مکتب حاج قاسم سلیمانی تدوین شد.

    تدوین‌برنامه‌های‌ویژه روزقدس در شبکه‌شادالبرز
    تدوین‌برنامه‌های‌ویژه روزقدس در شبکه‌شادالبرز
    تدوین‌برنامه‌های‌ویژه روزقدس در شبکه‌شادالبرز

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشته فهمیده روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود، افزود: اکنون این روز ماندگاربه یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

    وی بیان داشت: در این روز مسلمانان جهان، ترور،‌ غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان را در سرزمین‌های اشغالی که به‌وسیله رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود را محکوم می‌کنند و نابودی استکبار و نابودی کفر را فریاد می‌زنند.

    وی با بیان اینکه فلسطین سرزمین فرستادگان الهی و نخستین قبله مسلمانان است، خاطرنشان کرد: فلسطین سرزمینی است که به دلیل جایگاه ویژه ای که دارد، همواره مورد تهاجم اشغال‌گران بوده است.

    وی یادآورشد: امسال مراسم روز قدس به شکل‌های مختلف با توجه به وضعیت ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله استان البرز در فضای مجازی و در آموزش و پرورش استان دربستر شبکه آموزشی شاد برگزار می شود.

    فهمیده تصریح کرد: با توجه به بعد بین المللی روز قدس، لازم است برای شناخت بیشتر دانش آموزان با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس نیز پرداخته شود.

    وی ادامه داد: روز جهانی قدس برای دانش آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش آموزان بویژه دانش آموزان بسیجی و عضو تشکل های دانش آموزی استان البرز انجام می شود.

    وی از تشکیل ستاد روزقدس در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان و مدارس، فعال کردن کارگروه فضای مجازی، نشان دادن اهمیت روز قدس با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، حضور جدی معاونین ،مربیان پرورشی مدارس و کارشناسان اداری دربارگذاری مطالب مناسب با روز قدس و بهر گیری از فناوری نوین درانتقال دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) ، رهبرمعظم انقلاب و شهدا پیرامون روز جهانی قدس به عنوان برنامه روز قدس در بستر شبکه شاد البرز یاد کرد.

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزاری وبینارهای تحلیلی روز قدس دربستر شبکه شاد مدارس، فضاسازی مدارس و ادارات، به تصویرکشیدن حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس در سال های گذشته دربستر شبکه شاد از طریق عکس، روزنامه دیورای، پادکست، فیلم کوتاه ،نصب بنر روز قدس بر روی بیلبوردهای مستقر در ورودی ادارات و مدارس، تولید محتوا با موضوع روز قدس، راه اندازی پویش روز جهانی قدس و دعوت از سخنرانان برای تبیین روز قدس برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های ویژه روز قدس در این استان ذکر کرد.

    استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *