×
×

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان
تاییدیه۵۶۳متقاضی‌فرهنگی طرح‌مسکن‌ملی در زنجان

  • کد نوشته: 31252
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش کسب و کار به نقل از ایرنا، حسن مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام گرفته از طریق مراجع مربوطه و نیز اداره کل راه و شهرسازی استان یکی از مناسبترین نقاط شهر زنجان برای احداث مسکن فرهنگیان جانمایی شده است.
    تاییدیه۵۶۳متقاضی‌فرهنگی طرح‌مسکن‌ملی در زنجان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲ هزارو ۶۵۸ نفر از فرهنگیان استان درطرح اقدام مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۶۳ نفر مورد تایید قرار گرفتند و در حال تکمیل اطلاعات لازم و فرآیندهای قانونی و اداری هستند.

    تاییدیه۵۶۳متقاضی‌فرهنگی طرح‌مسکن‌ملی در زنجان
    تاییدیه۵۶۳متقاضی‌فرهنگی طرح‌مسکن‌ملی در زنجان
    تاییدیه۵۶۳متقاضی‌فرهنگی طرح‌مسکن‌ملی در زنجان

    به گزارش کسب و کار به نقل از ایرنا، حسن مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام گرفته از طریق مراجع مربوطه و نیز اداره کل راه و شهرسازی استان  یکی از مناسبترین نقاط شهر زنجان برای احداث مسکن فرهنگیان جانمایی شده است.

    وی اضافه کرد: احداث مسکن ملی فرهنگیان یکی از اقدامات درخور توجه این اداره کل در بهره مندی فرهنگیان تلاشگر استان از مسکن بوده که با رایزنی های مکرر با مسوولان ارشد استان به ثمر رسید و مراحل اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

    این مسوول ادامه داد: آموزش و پرورش استان عزم خود را در تامین مسکن فرهنگیان جزم کرده تا این قشر خدوم و ارزشمند جامعه را از امکانات لازم بهره مند سازد و در این خصوص اداره کل راه و شهرسازی نیز برنامه های خود را ارائه کرده است.

    وی اظهار داشت: در آستانه هفته معلم  نیز در حوزه احداث مدارس ۶۳ گانه و هم احداث مسکن فرهنگیان پیگیری می شود که نتایج خوبی نیز به دنبال دارد.

    پیس از این نیز مدیر راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد که این استان در زمینه ثبت نام و تخصیص زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور رتبه برتر را دارد و طبق آمارها حدود ۸۰ درصد تخصیص ها نیز به جوانان سنین زیر ۳۵ سال اختصاص دارد.

    مسعود بیات منش با اشاره به اینکه ۲۸ هزارو ۶۹۱ نفر در سطح این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲۳ هزارو ۹۲۱ نفر در شهر زنجان، یک‌هزار و ۱۴۱ نفر در ابهر و  سه هزارو ۷۲۹ نفر در سایر شهرها در سه مرحله اعلامی ثبت نام کردند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *