×
×

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان خوی
روابط‌عمومی ابزار مدیریتی‌درعصرارتباطات

  • کد نوشته: 31407
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • از این رو ماهنامه ندای قلم، رسانه اینترنتی سیزین تی‌وی و شرکت آب و فاضلاب خوی اقدام به برگزاری بزرگداشت این روز در شهر خوی خواهند کرد. برگزاری این بزرگداشت به منظور ارج‌گذاری و اعتلای به فعالین این حوزه اعلام شده است.
    روابط‌عمومی ابزار مدیریتی‌درعصرارتباطات
  • تبلیغ هدفمند

    سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین شد.

    روابط‌عمومی ابزار مدیریتی‌درعصرارتباطات

    از این رو ماهنامه ندای قلم، رسانه اینترنتی سیزین تی‌وی و شرکت آب و فاضلاب خوی اقدام به برگزاری بزرگداشت این روز در شهر خوی خواهند کرد. برگزاری این بزرگداشت به منظور ارج‌گذاری و اعتلای به فعالین این حوزه اعلام شده است.

    در بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برنامه های مختلفی از جمله تهیه گزارش تصویری از فعالین رسانه‌ای و روابط عمومی‌های برتر محلی، ارتباط زنده از طریق فضای مجازی با عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی و کارشناسان خوزه روابط عمومی و سواد رسانه‌ای، برگزاری کارگاه آنلاین سواد رسانه ای و … اجرا خواهد شد.
    لازم به ذکر است که در همین راستا جلسه ای با حضور مدیرمسئول ماهنامه ندای قلم ، مدیر رسانه سیزین تی وی و مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی برگزار و برنامه ریزیهای بزرگداشت این روز انجام شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *