×
×

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان
برخورد قاطع با احتکارکنندگان

  • کد نوشته: 31414
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی و آگاهی استان از سطح بازار شهرستان گرگان مقدار حدودا ۴۰۰ کیلوگرم پودر لباسشویی خارجی (قاچاق)بدون تاییدیه وزارت بهداشت و تعداد ۲۹ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی یارانه ای و تعداد ۱۶ حلب روغن جامدکشف و ضبط کردند.
    برخورد قاطع با احتکارکنندگان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سطح بازار شهر گرگان مقدار حدودا ۴۰۰ کیلوگرم پودر لباسشویی خارجی (قاچاق)بدون تاییدیه وزارت بهداشت و تعداد ۲۹ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی یارانه ای و تعداد ۱۶ حلب روغن جامد کشف و ضبط گردید.

    برخورد قاطع با احتکارکنندگان
    برخورد قاطع با احتکارکنندگان
    برخورد قاطع با احتکارکنندگان


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی و آگاهی استان از سطح بازار شهرستان گرگان مقدار حدودا ۴۰۰ کیلوگرم پودر لباسشویی خارجی (قاچاق)بدون تاییدیه وزارت بهداشت و تعداد ۲۹ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی یارانه ای و تعداد ۱۶ حلب روغن جامدکشف و ضبط کردند.


    وی افزود : بر این اساس تخلف گرانفروشی ، خرید خارج از ضابطه،احتکار و عدم ارائه فاکتور خرید برای آرد دولتی و تخلف قاچاق و عدم ارائه فاکتور خرید برای پودرهای لباسشویی خارجی و تخلف احتکار روغن جامد محرز گردیده است.
    گفتنی است معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تمامی شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *