×
×

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
کرونا جابه‌جایی‌مسافر را کاهش‌داد

  • کد نوشته: 31423
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سعید سبحانی اظهار داشت: بیشترین فرسودگی در سواری کرایه ها است به طوری که ۶۵ درصد از ۳۴۲ دستگاه سواری کرایه عمومی استان بالای ۱۰ سال عمر دارند که این خودروها فرسوده محسوب می شوند.
    کرونا جابه‌جایی‌مسافر را کاهش‌داد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۵۴ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان فرسوده است که نیاز به نوسازی دارد.

    کرونا جابه‌جایی‌مسافر را کاهش‌داد
    کرونا جابه‌جایی‌مسافر را کاهش‌داد
    کرونا جابه‌جایی‌مسافر را کاهش‌داد


    به گزارش بازار کسب و کار سعید سبحانی اظهار داشت: بیشترین فرسودگی در سواری کرایه ها است به طوری که ۶۵ درصد از ۳۴۲ دستگاه سواری کرایه عمومی استان بالای ۱۰ سال عمر دارند که این خودروها فرسوده محسوب می شوند.


    وی افزود: ۲۵ درصد از ۱۵۶ دستگاه اتوبوس استان فرسوده است.
    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شمار ناوگان مینی بوسی استان ۲۵۶ دستگاه است که ۶۲ درصد از این ناوگان بالای ۱۵ سال است و به سن فرسودگی رسیده است.
    سبحانی تصریح کرد: افزایش قیمت و گرانی ها سبب شده تا توان مالکان در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش یابد.
    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان همچنین در خصوص جابه جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت:سال گذشته یک میلیون و ۴۶۱ هزار نفر مسافر با حمل و نقل عمومی سفر کره اند که این رقم نسبت به سال ماقبل آن ۳۵.۸ درصد کاهش داشته است.
    وی افزود: مسافران ناوگان عمومی استان درقالب ۲۳۵ هزار و ۹۹۰ سفر به سایر نقاط در سال گذشته جابه جا شدند که تعداد سفرها در مقایسه با سال ماقبل۱۶ درصد کاهش داشته است.
    وی گفت: در این مدت ۳۲ درصد از مسافران با اتوبوس، ۳۸ درصد با مینی بوس و ۳۰ درصد با ناوگان سواری سفر کرده اند و ۱۴ درصد از صورت وضعیت های صادر شده برای اتوبوس، ۲۳ درصد برای ناوگان مینی بوس و ۶۳ درصد برای سواری کرایه ای بوده است.
    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شیوع کرونا و اعمال ممنوعیت ها سبب شد تا اقبال به سفر با ناوگان شخصی در استان بیشتر شود.
    سبحانی همچنین اظهار داشت: پارسال میزان اقبال از ناوگان شخصی کاهش یافت به طوری که در این مدت سهم جابه جایی مسافر با ناوگان سواری کرایه عمومی، نسبت به سال ماقبل تا ۲ برابر افزایش یافته است.
    گفتنی است در خراسان شمالی هزار و ۴۸۰ نفر راننده و ۷۵۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش مسافر فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *