×
×

رییس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
واکسیناسیون‌عمومی باید سرعت بگیرد

  • کد نوشته: 31725
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازا کسب وکار به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا صداقت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام واکسن های مورد استفاده در کشور از نظر اثربخشی مشکلی نداشته و مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند.
    واکسیناسیون‌عمومی باید سرعت بگیرد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، ویژه بیماران کرونایی گفت: انجام سریعتر واکسیناسیون عمومی در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین راهکار مقابله با کرونا در کشور است.

    واکسیناسیون‌عمومی باید سرعت بگیرد
    واکسیناسیون‌عمومی باید سرعت بگیرد
    واکسیناسیون‌عمومی باید سرعت بگیرد

    به گزارش بازا کسب وکار به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا صداقت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام واکسن های مورد استفاده در کشور از نظر اثربخشی مشکلی نداشته و مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند.


    وی بیان کرد: هم اکنون واکسن های “اسپوتنیک، آسترازنکا و سینوفارم” طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت به گروههای مختلف در حال تزریق است.


    وی بیان کرد: همه این واکسن ها مراحل آزمایش بالینی را طی کرده و مورد تایید هستند و مردم باید پیرامون اثربخشی آنها شک و شبهه را کنار بگذارند.
    وی با اشاره به تداوم روند افزایشی مبتلایان به کرونا در مشهد و خراسان رضوی گفت: عادی انگاری از سوی مردم و مسوولان، مسائل اقتصادی و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی موج چهارم کرونا را ایجاد کرد.
    دکتر صداقت تاکید کرد: برای کنترل کرونا در شرایط کنونی مردم و مسوولان باید با یکدیگر در ریشه کنی این بیماری وحدت عمل داشته باشند و هیچ بهانه ای در این خصوص پذیرفته نیست.

    وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه اعلام کرد: با فوت ۳۴۹ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۳ هزار و ۵۶۸ نفر رسید. پنج هزار و ۴۹۹ بیمار بدحال نیز در بخش های آی سی یو بستری هستند.

    در این مدت  ۱۵ هزار و ۸۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۴۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر رسید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *