×
×

فرماندار مرند
پیش‌بینی خریدتضمینی۱۲هزارتن‌گندم در مرند

  • کد نوشته: 32128
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم با اشاره به قیمت های تعیین شده برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان افزود: قیمت های تعیین شده برای خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم ۵۰ هزار ریال است به این ترتیب که قیمت مصوب، ۴۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم است و هر فردی گندم تضمینی تحویل دهد ۱۰ هزار ریال هم پاداش تعلق می گیرد.
    پیش‌بینی خریدتضمینی۱۲هزارتن‌گندم در مرند
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار مرند با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۶۰۰تن گندم از کشاورزان شهرستان به صورت تضمینی خرید شد گفت: پیش‌بینی می‌شود این رقم در سالجاری با ۱۲ هزار تن افزایش یابد.

    پیش‌بینی خریدتضمینی۱۲هزارتن‌گندم در مرند
    پیش‌بینی خریدتضمینی۱۲هزارتن‌گندم در مرند
    پیش‌بینی خریدتضمینی۱۲هزارتن‌گندم در مرند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم با اشاره به قیمت های تعیین شده برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان افزود: قیمت های تعیین شده برای خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم ۵۰ هزار ریال است به این ترتیب که قیمت مصوب، ۴۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم است و هر فردی گندم تضمینی تحویل دهد ۱۰ هزار ریال هم پاداش تعلق می گیرد.

    وی همچنین با اشاره به برخورد قانونی با قاچاق گندم گفت: خروج غیرقانونی گندم از شهرستان ممنوع بوده و با افراد متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

    گرشاسبی افزود: آمادگی های لازم برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در شهرستان انجام و مراکز خرید مشخص و آموزش های لازم در این خصوص برای افراد ارائه شده است.
    وی بیان کرد: شهرهای مرند، یامچی، کشکسرای و روستاهای النجق، بهرام، یکانات و هرزندات از جمله مراکز خرید تضمینی گندم در شهرستان می باشد.
    وی ادامه داد: گندم یکی از کالاهای اساسی و استراتژیک است و هدف اصلی تامین امنیت غذایی  و مایحتاج شهرستان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *