×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری
تخصیص‌ یک‌هزارتن‌شکر به چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 32448
  • ۱۴۰۰-۰۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان شکر برای مصرف خانوارها اختصاص یافته است که ۶۰۰ تن آن به قند تبدیل و ۴۰۰ تن به‌ صورت شکر وارد بازار مصرف می‌شود.
    تخصیص‌ یک‌هزارتن‌شکر به چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه تنظیم بازار و لزوم تامین به‌موقع کالاهای اساسی مردم گفت: یک‌هزار تن شکر به بازار استان اختصاص داده شد.

    تخصیص‌ یک‌هزارتن‌شکر به چهارمحال‌وبختیاری
    تخصیص‌ یک‌هزارتن‌شکر به چهارمحال‌وبختیاری
    تخصیص‌ یک‌هزارتن‌شکر به چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، جهانبخش مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان شکر برای مصرف خانوارها اختصاص یافته است که ۶۰۰ تن آن به قند تبدیل و ۴۰۰ تن به‌ صورت شکر وارد بازار مصرف می‌شود.

    وی افزود: این سهمیه شکر در بسته‌های یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

    مرادی تصریح کرد: سهمیه قند نیز به‌صورت شکسته در بسته‌های پنج کیلوگرمی با قیمت ۱۰۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود و توزیع سهمیه یک‌هزار تنی قند و شکر ویژه استان از طریق افزون‌بر ۲۰۰ فروشگاه در سطح استان توزیع می‌شود.

    به گزارش ایرنا، هم‌اکنون افزون‌بر ۴۴ هزار واحد صنفی زیرمجموعه ۹ اتاق اصناف و ۱۶۶ اتحادیه در چهارمحال و بختیاری خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند.

    از این تعداد هشت هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی، هفت هزار و ۲۰۰ واحد خدمات فنی، ۲۳ هزار و ۷۰۰ واحد توزیعی و چهار هزار و ۹۰۰ واحد خدماتی مشغول به فعالیت است.

    چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر  دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *