×
×

اجرای افزون بر۲هزار برنامه‌هفته بسیج در گلستان

  • کد نوشته: 33947
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۵
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌ ملک‌شاهکوهی» در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته بسیج اظهارداشت: برنامه‌ها در قالب ۱۱۲ عنوان و ۹ سرفصل در هفته بسیج انجام خواهد شد.
    اجرای افزون بر۲هزار برنامه‌هفته بسیج در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۲۶ برنامه در هفته بسیج از ۲۹ آبان الی پنجم آذر با شعار«بسیج پاره تن مردم» در این استان برگزار خواهد شد.

    اجرای افزون بر۲هزار برنامه‌هفته بسیج در گلستان

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌ ملک‌شاهکوهی» در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته بسیج اظهارداشت: برنامه‌ها در قالب ۱۱۲ عنوان و ۹ سرفصل در هفته بسیج انجام خواهد شد.


    وی بیان‌ کرد: از مجموع این برنامه‌ها، ۴۲ برنامه شاخص در نظر گرفته شده است.
    وی با اشاره به این که بسیج در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) خارج از فضای جنگ تحمیلی و به منظور کنترل و مبارزه با نا آرامی‌هایی که در داخل وجود داشت، تشکیل شد، خاطرنشان کرد: برای نظم و امنیت بیشتر کشور بعد از بسیج کمیته و بعد آن سپاه شکل گرفت و کمتر از یک سال بعد از تشکیل این نهاد مقدس، بسیجیان وارد عرصه جنگ شدند و بعد از آن در عرصه‌های مختلف تاکنون حضور دارند.
    وی افزود: بسیج‌ بدون هیچگونه چشمداشت و توقعی از ابتدای تشکیل تاکنون همچنان در کنار مردم و انقلاب بوده است، اضافه کرد: رزمایش گروه‌های جهادی از سوی بسبج سازندگی، ویژه برنامه تلویزیونی بچه‌های آفتاب از سوی معاونت روابط عمومی و رزمایش طرح شهید سلیمانی با تمرکز بر واکسیناسیون از سوی بسیج جامعه پزشکی شاخص‌ترین برنامه‌های ۲ روز اول هفته بسیج سال جاری است.
    فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در قالب توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و اجرای نوزدهمین مرحله رزمایش استانی کمک مومنانه برای نیازمندانی که از کرونا آسیب دیدن توسط بسیج سازندگی، از دیگر برنامه‌های مهم این ایام آزادسازی ۵۲ نفر از زندانیان معسر و غیرعمد مالی از سوی بسیج حقوقدانان به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، مراسم کلنگ‌رنی و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ پروژه آبرسانی، عمرانی و محرومیت‌زدایی، ادامه اجرای نوبت ایثار توسط بسیج کارگری در کارخانه ها، آغاز اجرای طرح جهادی عمران و روستا توسط بسیج مهندسین عمران به صورت متمرکز در روستای الازمن شهرستان علی‌آباد و رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت از طریق معاونت عملیات سپاه در استان است.
    وی ادامه داد: برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت در کشور برای اولین بار توسط بسیج مداحان گرگان، مجموعه جشن‌های روز ملی گرگان، ویژه برنامه روز ملی گرگان به مناسبت بزرگداشت شهدای گرگان در سالن همایش‌های بیمارستان پنج آذر گرگان و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان بخش دیگری از برنامه‌های شاخص است.
    علی ملک‌شاهکوهی در پایان خاطر نشان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره‌های شهدا در کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات با رعایت ضوابط بهداشتی، فضاسازی و تبلیغات محیط و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در کنار برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی و فرهنگی و تجلیل از بسیجیان نمونه مختصری از اقدامات عمومی در نظر گرفته این ایام است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *