×
×

بازار کسب کار آنلاین گزارش می دهد
دیوار حاشا

  • کد نوشته: 52783
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش حمیدرضا محمدیاری خبرنگار  بازار کسب و کار آنلاین، جمهوری اسلامی ایران در ساعات ابتدایی روز یک شنبه ۲۶ فروردین ماه در پاسخ به جنایت و حمله غیر قانونی و مجرمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق،، زیرساختهای امنیتی و نظامی این  رژیم را همچون پایگاه هوایی نواتیم آشیانه هواپیماهای اف ۳۵ نیروی هوایی جنایتکار صهیونیستی با شلیک گسترده موشکهای بالستیک و کروز و همچنین پرواز و اصابت ...
    دیوار حاشا
  • تبلیغ هدفمند

    ایران در ساعات ابتدایی ۲۶ فروردین با حمله گسترده موشکی و پهپادی به رژیم کودک کش و خسارات بسیاری به زیرساختهای نظامی این رژیم زد، جریان تبلیغاتی این رژیم در ادعایی مضحک مدعی شده ۹۹ درصد پرتابه های ایران رهگیری شدند.

    به گزارش حمیدرضا محمدیاری خبرنگار  بازار کسب و کار آنلاین، جمهوری اسلامی ایران در ساعات ابتدایی روز یک شنبه ۲۶ فروردین ماه در پاسخ به جنایت و حمله غیر قانونی و مجرمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق،، زیرساختهای امنیتی و نظامی این  رژیم را همچون پایگاه هوایی نواتیم آشیانه هواپیماهای اف ۳۵ نیروی هوایی جنایتکار صهیونیستی با شلیک گسترده موشکهای بالستیک و کروز و همچنین پرواز و اصابت تعداد زیادی از پهباد های انتحاری، را  مورد هدف قرار داد.

    با پایان حملات ایران در چارچوب سرفصل و اصل «دفاع مشروع» مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به جنایت و حمله مجرمانه اسرائیل، رسانه های صهیونیستی، مقامات نظامی و سیاسی این رژیم و همچنین دستگاه های تبلیغاتی این رژیم در رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب با تخطئه پاسخ گسترده موشکی و پهبادی ایران مدعی رهگیری ۹۹ درصد موشک ها و پهباد های ایران شدند.

    چرا ۹۹ درصد، اصلا ۱۰۰ درصد

    در طنز بودن ادعای رژیم همین بس که ویدئوهای متعدد از اصابت موفق موشکها  و   فرار صهیونیست ها به پناهگاه ها،علی رغم سانسور رسانه ای شدید رژیم  ماموریت  با موفقیت تمام در سرزمین‌های اشغالی با ناکامی و روسیاهی سامانه های گنبد آهنین منتشر شده است.

    قطعا می تون فهمید که این ادعاها صرفاً در جهت حفظ وجهه نظامی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تحقیر بیشتر اسرائیل در حمله دیشب به اذعان ناظران بین المللی ساخته و پرداخه شده است.

    معنای پنهان در حاشای اسرائیل

    در پس طرح ادعای رهگیری ۹۹ درصدی از سوی مقامات نظامی صهیونیست، معنی و پیام مهمی مستتر است. این رژیم در اوج استیصال و سردرگمی ناشی از ضربه قاطع ایران با فراری رو به جلو به دنبال جبران این شکست در صحنه تبلیغاتی و رسانه ای است.

    اساسا تاکتیک فرار رو به جلو در هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که طرف درگیر با آگاهی به شکست خود در صحنه نبرد، به دنبال جبران این شکست است. این ادعا با عدد مضحک ۹۹ درصدی خود بیشتر از پیش ناکارآمدی سامانه های پدافندی رژیم منحوس صهیونیستی را عیان ساخته است.

    ضرر هنگفت اسرائیل با شلیک و خالی شدن سامانه های پدافندی

    یکی از مهم ترین وجوه شکست اسرائیل در طی عملیات بامداد یک شنبه، شلیک متعدد سامانه های پدافندی گنبد آهنین پوشالی اسرائیل و صرف هزینه سنگین برای بارگذاری مجدد مهمات این سامانه ها است.

    در همین راستا، رام امیناخ، مشاور سابق ستاد کل ارتش صهیونیستی با اذعان به این ضرر هنگفت عنوان داشت: ارتش اسرائیل ۱.۳۵ میلیارد دلار برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران هزینه کرده است.

    وی همچنین  تصریح کرد: ایران برای این عملیات در حدود یک دهم هزینه های متقبل شده اسرائیل را مصرف داشته است.

    بر این اساس پاسخ گسترده پهبادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، بین ۴ تا ۵ میلیارد شِکِل (بین ۱.۰۸ و ۱.۳۵ میلیارد دلار) برای ارتش این رژیم هزینه به دنبال داشته است. این رقم بر اساس قیمت ۳.۵ میلیون دلاری هر موشک سامانه پیکان و قیمت ۱ میلیون دلاری مهمات سامانه فلاخن داوود و هزینه پرواز و استفاده از جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل است.

    تحلیلگران مصری: خشم تل‌آویو نشانه ضربه کاری ایران است

    برخی تحلیلگران مصری معتقدند که خشم تل‌آویو از پاسخ پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، از تحقق اهداف این اقدام و وارد آمدن ضربه کاری به این رژیم حکایت دارد.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی همچنان ذهن تحلیلگران و ناظران را به خود مشغول کرده است.

    به نقل از رای الیوم، «فوزی العشماوی» تحلیلگر مصری، پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را «حامل پیام روشنی به تل‌آویو» دانست و گفت: این اقدام بیانگر آن بود که ایران می‌تواند به هر مکانی در عمق اسرائیل دست یابد.

    وی افزود: اقدام ایران بسیار دقیق و حساب شده بود. شاخصه این اقدام مفهوم استراتژیک، یعنی رسیدن به عمق اسرائیل برای اولین بار در تاریخ ایران بود که تحول مهم و متفاوتی محسوب می‌شود.

    این تحلیلگر مصری بیان کرد: محاسبات ایران همیشه پیچیده بوده و خواهد ماند. این کشور می داند بدون اینکه وارد جنگ تمام عیار با دشمنانش شود، چگونه اقدام کند.

    «عمرو الشوبکی» دیگر تحلیلگر مصری نیز از پاسخ ایران به عنوان عملیات واقعی نام برد که به خوبی طراحی و اجرا شد.

    وی افزود: بیشتر پهپادهای ایرانی موفق شدند به تل‌آویو دیگر شهرهای اسرائیل رسیده، ترس و وحشت ایجاد کنند و شوکت این رژیم و استحکامات آن را درهم بشکنند تا نشان داده شود که امکان حمله به این رژیم وجود دارد.

    این تحلیلگر مصری بیان کرد: ایران کشوری است با ابزار قدرت زیاد و به خوبی می‌داند که چگونه از منافع خود با صلابت دفاع کند.

    الشوبکی افزود:واکنش ایران در راستای‌ جنگ‌های  بازدارندگی و نه جنگ تمام عیاراست.

    این تحلیلگر مصری تاکید کرد: خشم شدید اسرائیل از اقدام ایران گواهی بر این است که حمله کارساز بوده و اهدافش محقق شده است. ایران کشوری قوی است.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

    در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

    نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

    حال  با وجود همه این انکارها و جریان تبلیغاتی که رژیم صیهونیستی فارغ از تصاویر بیرون آمده از شب حمله باید منتظر بود دید که سپاه ایران چه زمانی تصاویر ثبت شده توسط پهبادهای شناسایی خود را منتشر خواهد کرد .

    ملت ایران همواره در اینطور مواقع صبور و شکیبا بوده‌اند و منتظر هستند و قطعا فریب این جو تبلیغاتی که توسط این کفتار در  حال انتشار است را نخواهند خورد   و منتظر خواهند ماند.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *