×
×

قانو ن جذب،واقعیت یا دروغ

  • کد نوشته: 34801
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۵
  • ۰
  • همه ی ما تا کنون بارها و بارها با اسم قانون جذب برخورد داشته و یا در مورد آن از زبان دیگران شنیده ایم ایم قانونی که مخالفان و موافقان بسیاری دارد بعضی آن را دروغ می پندارند و بعضی ها هم با اعتماد به نفس بالا و باور قلبی آن را واقعیت می دانند به هر حال برداشت های مقطعی و یا اطلاعات ناقصی را از اینجا و آنجا دریافت کرده ایم و واقعا درک چندان قوی از چگونگی کارکرد این قانون نداریم این امر منجر به سوتفاهم گسترده در مورد چگونگی کارکرد قانون جذب شده است و حتی اینکه آیا این قانون اصلا کار می کند یا نه؟ بیشتر مردم وقتی به آنها گفته میشود که می توانند واقعیت را خلق کنند، احساس بسیار خوبی هم میکنند. آنها واقعیت شیرینی که در این ایده طلایی هست را شاید درک کنند. اما به باور درستی از عملکرد این سیستم نرسیده‌اند و یا چنان اعتماد به نفس سرکوب شده و عزت نفس پایینی دارند که شاید نتوانند این توانایی خود را باور کنند.
    قانو ن جذب،واقعیت یا دروغ
  • تبلیغ هدفمند

    همه ی ما تا کنون بارها و بارها با اسم قانون جذب برخورد داشته و یا در مورد آن از زبان دیگران شنیده ایم ایم قانونی که مخالفان و موافقان بسیاری دارد بعضی آن را دروغ می پندارند و بعضی ها هم با اعتماد به نفس بالا و باور قلبی آن را واقعیت می دانند به هر حال برداشت های مقطعی و یا اطلاعات ناقصی را از اینجا و آنجا دریافت کرده ایم و واقعا درک چندان قوی از چگونگی کارکرد این قانون نداریم این امر منجر به سوتفاهم گسترده در مورد چگونگی کارکرد قانون جذب شده است و حتی اینکه آیا این قانون اصلا کار می کند یا نه؟ بیشتر مردم وقتی به آنها گفته میشود که می توانند واقعیت را خلق کنند، احساس بسیار خوبی هم میکنند. آنها واقعیت شیرینی که در این ایده طلایی هست را شاید درک کنند. اما به باور درستی از عملکرد این سیستم نرسیده‌اند و یا چنان اعتماد به نفس سرکوب شده و عزت نفس پایینی دارند که شاید نتوانند این توانایی خود را باور کنند.

    اما وقتی با اطلاعات ناقص، ساختگی، غیر واقعی و افسانه ها مواجه می شوند به سرعت دچار ناامیدی شده و با تردیدهایشان نمیتوانند تصور کنند که این قانون کار می‌کند. تردید که می توانست به سمت یقین برود به سمت بی اعتمادی می رود. آنها می دانند چیزی درون آن ها نهفته است، می توانند آن را احساس کنند اما نمی دانند که چطور از آن استفاده کنند.برای پاسخ به سوالاتمان به جمع کسانی رفته ایم که تجربه هایی را در مورد قانون جذب و کائنات داشته اند و تحقیقاتی را در این خصوص انجام داده ایم که از منظر شما می گذرد .
    واما تجربه ها:
    در مورد قانون جذب زیاد خوندم اما هیچوقت از آن استفاده نکردم زمانیکه به عارضه ی قلبی دچار شدم یکی از دوستانم به من سفارش کرد و گفت تو که در مورد قانون جذب مطالعه زیاد داشتی و داری برای در مان خودت برای تمرین هم که شده از آن استفاده کن می گفتم نمی تونم و در مورد من جواب نمیده . خلاصه وقتی به من گفتند که باید آنزیو کنم دوتا از رگهای قلبم بسته است روی خودم کار کردم و ایمان و باور خودم را قوی ساختم و شروع کردم به تلیقین و تکرار جملات مثبت و شکرگزاری از خداوند برای چیزهایی که در اختیار داشتم یه چند ماهی طول کشید در اوج نا امیدی , روزی که خودموآماده کردم برم برای آنژیو , وسط راه ماشین بابام خراب شد و خلاصه تا رفتیم بیمارستان برسیم دکتر رفته بود بابام معترض بود داد وبیداد می کرد که چرا به خاطر نیم الی چهل و پنج دقیقه تا خیر دکتر باید بره . درد شدیدی در قفسه ی سینه ام احساس کردم و روی زمین افتادم در همان حالی که می افتادم فقط این جمله را بر زبان آوردم که , امید تو سالم و تندرستی . خدای بزرگی داری که در همه حال حواسش به تو هست آنژیو تو برای همیشه کنسل میشه تو همین حال و هوای خودم بودم که خودم را روی تخت بیمارستان دیدم و دکتری که دکتر من نبود بابام و خواهرم داشتند گریه می کردند دکتر که دور و بر ۵۲سال سن داشت روی دوش بابام زد و گفت خیالت پسرت هیچ چیزیش نیست احتیاج به آنزیو هم نداره این قرصارو بخوره اگر دوباره قلبش ناراحت شد برین از دست من شکایت کنین در آن لحظه واقعا شاکر خدا و کائنات شدم و ایمان آوردم که به باور و ایمان آنچه که قراره برات اتفاق بیفته برسی واقعا اتفاق می افته فقط کافیه مثبت باشی و آنچه که به خورد ضمیر ناخودآگاهت میدی درست و واقعی باشه و از آن روز به بعد فقط دارم روی فرکانس ها و انرژی های مثبت کار می کنم خودم و کارهامو با ایمان قلبی به خدا می سپارم.
    من همیشه آرزو داشتم وارد خانه ای بشم که سند ششدانگ به اسم خودم باشه بدون قسط و وام و بدهی . بارها و بارها برای خودم تجسم سازی می کردم که داخل یک بنگاه در حال امضای قولنامه هستم اما جواب نمی گرفتم از آنجایی که کلیپی در مورد جذب خواسته ها به روش واقعیت و باور هر آنچه در ذهن است و برای رسیدن به آن اقدامات صحیح چه می باشد دیده بودم سوار ماشین شدم و رفتم به جایی که دلم می خواست خانه ام آنجا باشد یکی از آپارتمانها را انتخاب کردم و به خودم شروع کردم به تبریک گفتن انگار که آن خانه واقعا متعلق به من است رفتم بسته ی شیرینی گرفتم و بین خانواده تقسیم کردم علتش را پرسیدند من هم با باور و ایمان تمام گفتم خانه خریدم با اینکه اصلا خانه ای در کار نبود تو جمع خانواده یکسرس مسخره ام کردند به من خندیدند یکسری هم گفتند ایشالله که موقعیت خرید ش برات پیش میاد . اما من بعد آنروز هر تایمی که فرصت می کردم می رفتم مبل فروشی, مغازه های لوازم خانگی ….حتی با یک مهندس دکوراسیون داخلی هم صحبت کرده بودم برای دیزاین داخل خانه و…..بعد گذشت ۴ماه همه چی از پول و موقعیت خرید خانه جور شد و من واقعا الان داخل آن آپارتمان با همان برنامه ریزی های جزء به جزء نشستم باید جدای از تصوارات ان ایمان و باور را در خود زنده کنیم و بحث شکرگزاری خداوند را نسبت به هر آنچه در اختیار دارم فراموش نکنیم.
    واما تجربه دیگر
    زن داداشی داشتم خیلی جلب, بد طینت و دروغگو بود به بهانه های مختلف توی زندگی همه دخالت می کرد و با دروغها و کارهای شیطانی که انجام میداد زندگی همه رو زیر سوال می برد و با اعتبار و آبروی همه بازی می کرد و کلأ درگیری و نزاع راه می انداخت کل فامیل خودش باهاش قطع رابطه کرده بودند داداشم دیگه از دستش خسته شده بود نه از زندگی داداشم می رفت بیرون نه با آرامش زندگی می کرد دم به ساعت شماره ی دخترهای فامیلو به پسر یا مردهایی که باهاشون کار می کرد میداد و خودش از دور نظاره گر بهم ریختگی زندگی آنها می شد و به قول خودش لذت می برد یک روانی تمام عیار شده بود به سمت دوستم که تو کار مدیتیشن و قانون جذب و اینطور برنامه ها بود رفتم و از اون کمک خواستم به من یاد داد که اول باید روی خودم کار کنم و انرژی ها و ارتعاشات منفی که در من وجود داشت را دفع کنم بخشش و شکرگزاری را یاد بگیرم از شکیات و نیروهای منفی بیرون بیام چند ماهی طول کشید تا به اون باور و پاکسازی درون برسم خیلی سخت بود ولی بلاخره به نتیجه دلخواه رسیدم یک عکس از زن داداشم گرفتم برای ۲۱ روز یک تایم خاصی را انتخاب کردم و سر آن تایم به عکس زن داداشم زل میزدم و به برگه ای که عکسش را به آن چسبانده بودم جملات مثبت برای شخصیت درونی و بیرونی اش تکرار می کردم و می نوشتم اینقدر تکرار کردم اینقدر منفیاتش را ندیدم و ازش فاکتور گرفتم و جملات مثبت با عشق و مهربانی از ته قلبم به سمت عکش فرستادم که واقعا باور کردم که زن داداش من فوق العاده آدم با فرهنگ با ارزش و پاکیه که واقعا نمیدانم بعد گذشت چندماه هیمنیجوری شد که تلقینی و با باور روی عکس آن کار کرده بودم و الان با خیر و خوشی در کنار همدیگر با صلح و دوستی زندگی می کنیم.

    قانون جذب یک نیروی است که با افکار و احساسات ما خودش را هماهنگ می سازد به هر چیزی که فکر کنیم و روی آن تمرکزانجام دهیم فورآ آن را جذب می کنیم فرقی نمی کند که به یک چیز مثبت فکر کردید یا منفی , قانون جذب و کائنات همیشه و در همه جا در حال عمل کردن هستند و این ما هستیم که دستور , ارتعاش و فرکانس خود را باتوجه به انرژی درونی و ذهنیمان به انها ارسال می کنیم
    اگر بگوییم بی پول و بدبختیم در حال جذب بی پولی و بدبختی هستیم اگر بگوید باتوجه به اوضاع بد اقتصادی ور شکست میشم کائنات هین شرایط را وارد زندگی و کارت می کند برای جذب بهترینها, باید کنترل افکار و ذهن داشته باشیدمثبت نگر باشبد و به چیزهای خوب فکر کنید باید افسار افکار و ذهنتان را در دست خود بگیرید تا بتوانید خواسته و اهدافتان را به راحتی مثل آب خوردن جذب کنید بهترین کار هم تمرین کردن است با تمرین کردن و دفع انرژی های منفی در جهت خواسته و هدف خود هدایت و راهنمایی می شوید در غیر اینصورت بدون پیشرفت و با افکار منفی و پوچ زندگی خواهید کرد.
    شاید شنیده باشید که افسانه های زیادی در خصوص قانون جذب و کائنات وجود دارد که بعضی ها آن را جادو و قانونی غیر دینی می دانند و بعضی ها هم فکر می کنند که قانون جذب به تازگی کشف شده و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است در صورتیکه کسی که قانون جذب را به درستی درک کرده باشد هیچوقت همچین ادعایی نمی کند در حقیقت قانون جذب یکی از قدیمی ترین قانون جهان از اوایل تاریخ بشر بوده است و صدها نقل و قول در این رابطه در احادیث و کتاب های آسمانی مانند؛ فرمایشات امام علی در نهج البلاغه، حضرت مولانا در اشعار و سروده هایش و همین طور در کتاب مقدس قران که از این موضوع سخن گفته است وجود دارد.
    هرگونه اتفاقاتی و شرایطی که برای ما می افتد به دلیل انرژی و فرکانس هایی است که خودمون می فرستیم اینکه صرفا گفته شده است که یک گوشه بنشین و فقط و فقط به چیزهای مثبت فکر کن و با تلقین جملات مثبت به خواسته یا هدفت برس این اشتباه بزرگی است تصویر سازی و تخیل یک ابزار آموزشی است برای شناخت شما از خود و خواسته و هدفتان.شما کار , روابط, خانه, ماشن یا هر خواسته ای دیگری را تجسم بکنید اما از آنطرف بگویید نمی دانم و شاید و نمی توانم ,یعنی فرکانس منفی نسبت به تجسم و خواسته ی خود داشته باشید )اتفاقی نمی افتد تناقض و تردید خلاف قانون جذب می باشد . برای هر هدف و خواسته ات جدای از فرستادن فرکانس مثبت و تکرار جملات مثبت و به زبان حال و انگار که آن خواسته و آرزویت برآورده شده و به هدفت رسیدی باید بدنبال شهود و فرصت های پیش رو و احساس خود توجه کنید و از طریق یکسری افراد , اتفاقات , شرایط باور نکردنی وافکار کامل عالی و با اشتیاق سوزان در ارتباط با این قانون با عدل الهی باشید.
    تجربه ای دیگر از قانون جذب
    همسرم یک عادتی بدی داشت هر سر صبحانه , ناهارو شام کلا هر غذایی می نشستیم بعد از اتمام غذایشان عادت داشت سه الی چهارتا آروغ بزند برایش فرقی هم نمی کرد که الان در جمع خانوادگی, دوستانه,همکاران یا غریبه ایم موقع که می شد خیل راحت خودش را خلاص می کرد به طوری این محلکه ذهن من و بچه هایم شده بود وبعد اتمام هر غذا منتظر آروغ زدن آن بودیم دایی من یک آدم مذهبی و سخت مخالف این حرکت بود و تا این اشتباه از همسر من سر میزد بحث و جدلها شروع می شد از آنجایی که کتاب راز را خوانده بودم تصمیم گرفتم یکسری از قانون هایش را برای دفع و دوری همسرم از این حرکت امتحان کنم خیلی سخت بود بخواهی , تجسم کنی, بدنبال شهود و فرصتهاباشی ,به باور برسی , باور ,شور و اشتیاق جذب خواسته ات را در خود بیدار کنی. و از ته دل بخواهید و مراقب انتخاب کلماتی که از آن ها استفاده می کنید باشی زمانی که کلمات را ادا می کنی در حقیقت انرژی را به افکار و درخواست هایمان انتقال می دهیم و حالا تمامی این موارد در طول تاریخ به اثبات رسیده بعد دریافت کنی و سپس نوبت شکر گذاری از کائنات خواهد بود که بسیار مهم است. شاید همه تاکید بر که درصد اهمیتش از همه ی این موارد بیشتر است با رضایت قلبی انجام بدی .در واقع اگر شکرگزاری فراموش شود آروز و خواسته ای که به آن دست پیدا کرده اید را از دست می دهی واقعا سخت بود اما جواب گرفتم و این عادت بدازسرهمسرم افتاد .
    در پایان باید گفت این قانون همانقدر حقیقی است که نفس کشیدن شما حقیقت دارد,همه ما انسان ها خواسته ها و آرزو هایی داریم که دوست داریم بهشون برسیم ولی راه رسیدن بهشون رو بلد نیستیم. قانون جذب به ما کمک می کنه که هر آرزویی که داریم رو با توجه، صحبت کردن، نوشتن و رویاپردازی بدست بیاریم و اون را با شکرگذاری های مکرر حفظ کنیم. این هیچ منافاتی با سخن های دینی و مذهبی ندارد.
    انرژی در جهان هستی می تواند هر کاری که میخواهد انجام دهد پس باید حواسمان به کلماتی که ادا می کنیم، خواسته هایی که داریم، انرژی هایی که میفرستیم، رویاپردازی هامون و … باشه و قانون جذب و نحوه رسیدن بهش خیلی سخت نیست و فقط نیازمند ایمان و باور قلبی و تلاشه. حتما و صد درصد هر جا که هستید خداوند با بیداری حقیقت درونتان ,بهترینها را برای شما از حیث عشق, ثروت, توانگری, سلامتی و شادابی, آسایش و آرامش, رزق و روزی و برکت فراوانی, اعتبار و آبرو , هیبت و بزرگی, شرافت و انسانیت و تقوی الهی فراهم می کند وشما را در ارتباط با خودش و کائنات هماهنگ و همسو می سازد و راه نجات را به شما نشان می دهد.

    نویسنده: سهیلا علاالدین
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *