×
×

امام جمعه بجنورد
ضرورت اهتمام همگانی برای حفاظت از منابع طبیعی

  • کد نوشته: 36072
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار ، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که ۱۹ اسفند ماه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خطر نابودی جنگل ها بسیار جدی است و باید با کاشت درخت سرانه جنگل ها و منابع طبیعی در کشور و استان را افزایش دهیم.
    ضرورت اهتمام همگانی برای حفاظت از منابع طبیعی
  • تبلیغ هدفمند

    خراسان شمالی امام جمعه بجنورد بر ضرورت به کار بستن تمام تلاش و اهتمام همگانی برای حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد.

    به گزارش بازار کسب کار ، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که ۱۹ اسفند ماه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خطر نابودی جنگل ها بسیار جدی است و باید با کاشت درخت سرانه جنگل ها و منابع طبیعی در کشور و استان را افزایش دهیم.

    وی افزود: باید جلوی قطع بی رویه درختان گرفته شود و دستگاه‌های فرهنگی نیز با اجرای برنامه های هدفمند، فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی را تقویت کنند.

    وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و درختکاری، مناسبتی نمادین برای توجه بیشتر به آن است، گفت: برای توسعه و پیشرفت کشور ضروری است تا به منابع طبیعی و موضوعات مربوط به حفاظت از آن نیز توجه شود و برنامه های لازم برای افزایش احساس مسئولیت آحاد جامعه در حفظ و نگهداری از آن نیز اجرایی شود.

    امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مسمومیت دانش آموزان در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب برای تضعیف نظام اسلامی تلاش کرده‌اند و از هر اقدامی برای ناامیدی مردم استفاده می کنند.

    وی تاکید کرد: مسمومیت دانش آموزان در مدارس نشان از این دارد که دشمنان ما به هیچ ارزش انسانی پایبند نیستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود، هر کاری می کنند.

    حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کردند و سپس تحریم ها را ایجاد کردند تا مردم را تحت فشار بگذارند. در ادامه نیز اغتشاشات را ایجاد کردند تا شاید به آرزوی خودشان برسند اما مردم مقابل آن ها ایستادند و سبب شکست آن‌ها شدند.

    انتهای پیام

    منبع: ایسنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *