×
×

توزیع ۲۰۰ تن میوه شب عید، آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی، افزایش خرید گندم و توزیع گوشت قرمز

  • کد نوشته: 36353
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی آخرین مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی مبنی بر توزیع ۲۰۰ تن میوه شب عید، آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی، افزایش خرید گندم و توزیع ۱۶۹ تن گوشت قرمز اعلام شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، صبح امروز ۲۷ اسفندماه در آخرین کارگروه تنظیم بازار استان در […]

    توزیع ۲۰۰ تن میوه شب عید، آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی، افزایش خرید گندم و توزیع گوشت قرمز
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی آخرین مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی مبنی بر توزیع ۲۰۰ تن میوه شب عید، آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی، افزایش خرید گندم و توزیع ۱۶۹ تن گوشت قرمز اعلام شد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، صبح امروز ۲۷ اسفندماه در آخرین کارگروه تنظیم بازار استان در سال‌جاری، استاندار خراسان شمالی از تصویب و توزیع ۲۰۰ تن میوه شب عید، اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه های زنجیره ای، خرید ۱۰۸ هزار تن گندم و توزیع  ۱۶۹ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی در استان خبر داد.

    محمدرضا حسین نژاد بر ضرورت نظارت جدی تر بر سطح بازار استان در ایام نوروز و جلوگیری از کمبود کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: قیمت مصوب سیب برای شب عید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال نیز و ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود که این قیمت باید کنترل شده باشد تا به دست مصرف کننده برسد.

    وی همچنین از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی همزمان با تمام کشور در استان خراسان شمالی خبر داد و افزود:  تاکنون بیش از ۵۰ درصد فروشگاه های زنجیره ای استان به این طرح پیوسته اند و تا اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد فروشگاه های منتخب به این طرح خواهند پیوست.

    گفتنی است در این نشست بر اجرای گشت های مشترک نظارتی توسط تعزیرات با همکاری اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی، کنترل قیمت ها و ضرورت نصب اتیکت های قیمت نیز تاکید شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *